Goede avond!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Tiempje, 24 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    Hallo,

Ik wilde me ven voorstellen, ik ben 32 jaar en as zondag 7 weken zwanger. Het heeft een hele tijd geduurd voor ik zwanger raakte. Nu ben ik net een week met een nieuwe baan begonnen. Dus mijn zwangerschap heeft niet zo'n goede timing, haha. Tja, dat heb je niet in de hand. Helaas hebik ook prikkelbare darm syndroom en deze is alleen maar heftiger georden sinds ik zwanger ben. Ik heb de hele dag door enorme buikpijn en daarnaast ook nog erg misselijk. Eten is geen pretje. Ik dacht altijd dat zwanger zijn een feestje was, maar voel me eigenlijk gewoon alsof ik 24 uur per dag een enorme kater heb. En dan proberen je zwangerschap te verbergen en dus doen alsof je vrolijk bent, energie hebt enz....
    Ik ben erg blij, maar er zijn ook momenten dat ik me erg slecht voel.

Ik hoop hier ervaringen te kunnen delen en ideeën op te doen. Want je wereld is best klein als je zo'n groot geheim bij je draagt ;)

Groetjes!

2. evian1804

evian1804 Actief lid

21 jun 2012
    434
    0
    16
    Amsterdam
    Hoi.. als eerst welkom hier.. Heftig meid.. lijkt mij geen pretje om zo door een zwangerschap te gaan.. Maar begrijp ik nu dan goed dat jij jouw zwangerschap verborgen houd voor je nieuwe werkgever??

3. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    Nou ja verborgen, we hebben sowieso besloten om eerst te wachten met vertellen tot ik 3 maanden ben. Vooral ook omdat ik bloedingen heb gehad. En ik weet zeker dat als ik het vertel niet mijn proeftijd doorkom. Dus alleen mijn moeder en man zijn op de hoogte.

4. evian1804

evian1804 Actief lid

21 jun 2012
    434
    0
    16
    Amsterdam
    ah ok.. Nou spannend hoor.. Hoop voor je dat alles goed gaat en dat je lekker kan genieten van je zwangerschap...

Deel Deze Pagina