Hallo allemaal, Ik ben Annemieke ben 21 jaar en zwanger van mijn 2de kindje ik heb 13 nov een test gedaan van een nieuwe test TESTPOINT ideaal dan kun je nog eerder testen. begin al best mooi een buikje te krijgen verder gaat alles goed en weinig last van kwaaltjes. moet volgende week naar de gyneceloog om presies te kijken hoe ver ik zwanger ben groetjes annemieke
Welkom Proficiat met je zwangerschap Zo te zien lopen we bijna gelijk op, ik ben vandaag net 7 weken en weet het pas definitief sinds gisterenmiddag
had jij ook dat je met je 2de al eerder een dikke buik krijgt en dat gewonen broeken al vervelend gaan zitten de gyn zegt dat het komt omdat het de 2de is en dat het vocht kan zijn moet er wel even bij vertellen dat mijn 1ste zwangerschap helaas maar 24 weken en 4 dagen heeft geduurt omdat mijn zoontje is overleden.
Hay, Ja idd ik had ook al vrij vroeg een opgezetten buik.En moest mijn zwangeschapsbroeken aan.Denk dat het ook rond de 7 a 8 weken was.Wat spijtig om te lezen dat je , je zoontje verloren bent, en hoop voor je dat deze zwangerschap beter zal verlopen.Je staat denk ik onder controle van een gyneceloog of niet.Nou meid geniet er maar van dat je zwangerbent, en is niet gek hoor als je al andere broeken aan moet, je mag het best wel je bent tenslotte zwanger, en dat is niet gek! Liefs Ramona
ja ik zie nu wel veel onder controle in het ziekenhuis en krijg ook medicatie.maar tot nu toe gaat alles goed gelukkig 2dec heb ik de eerste echo is wel spannend hihi ik mag graag pronken met mun buikie haha
zo is het, mag je trots op zijn!Ik moet wel zeggen mijn buik is nu kleiner als bij de 1e, dus das wel jammer, want ben nu 21 weken en bij Bryan was ik echt veel ronder.Zelf mijn schoonzus zei het vande week dat ie kleiner was.MAar op de echo was de kleine goed op groei, dus niks mis mee....gelukkig. Nou spannend volgende week weet je meer..
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan. Liefs wolly