hallo even voorstellen. ik ben mariska (30) jaar ben getrouwd. ik wil met jullie mee kletsen. wij hebben ook een kinder wens. we hebben al een zoontje van 4 waar we twee jaar op hebben moeten wachten voor ik zwanger was. we zijn heel blij met hem. we proberen nu alweer drie jaar zwanger te worden van een tweede wondertje . heb vorig jaar september een miskraam gehad bij acht weken. daar zit ik nog steets wel mee we waren zo blij. ik hoop dat ik hier er over kan praten met mensen die dat ook heben mee gemaakt . ik zie erg op tegen de uitgerekende datum op misschien herkent iemand dit. groetjes mariska2009
dank je voor jullie bericht. met lotgenoten praten is toch anders dan met mensen die niet het zelfde hebben meegemaakt. groetjes
Welkom op t forum! Tis voor mij alweer een paar jaar geleden dat ik mn laatste mk had, maar ja ik zag ook tegen die datum op. Ieder jaar denk ik ook weer even terug op de dag dat ik kon bevallen.. Ik heb nog steeds geen wondertje, maar er is dan ook veel gebeurd in die tijd. Maar dan kijk ik om me heen en dan glimlach ik weer omdat ik dan zie wie ik om me heen heb Knuffel!