Ik ben nieuw hier. Ooit wel eerder hier geweest. Dat is alweer even geleden. En niet eerder in deze groep geweest volgens mij. We zijn bezig om zwanger te raken Meteen een vraagje wat vinden jullie is hij positief? Ik hoop wat steun te vinden en lekker mee te kunnen kletsen. Dat is altijd fijn. O ja en het belangrijkste zwanger te raken
Ik dacht echt dat deze positief was. Hoe weet ik wanneer die wel positief is? Iemand tips, ervaring....
Hij kan nog een tikkeltje donkerder maar het zit er wel aan te komen. Als de mijne zo zijn is vaak de dag erna de test positief.
Dus hij moet niet gelijk zijn aan de controle streep? Dat had ik begrepen. Hij moet dus donkerder zijn. Nog even wachten dus.
Test vanochtend 8:00 en test vanmiddag 15:00. Hij wordt donkerder volgens mij. De niet controle lijn is paarser dan de controle lijn. Wanneer is het dan tijd om aan de slag te gaan?
Ja als je nu op het wachtbankje gaat zitten kun je je ei hartstikke missen.. Ik zou vandaag en morgen nog klussen. Mijne lh piekte ook vanmorgen.. We lopen gelijk op. Zit jij al in het 1-8 april nod groepje? Kom je dr bij?
Is deze test niet positief dan? Extra klussen kan nooit kwaad En waar is het nod clubje? Lijkt me leuk.
Haha..ja je test is positief..maar dat betekent dat je ei eraankomt binnen 48 uur..niet dat het klaar is. Een lh piek is juist het moment om nog even extra aan de klus te gaan! Ons clubje vind je hier: zwangerschapspagina > kinderwens > nod forum > 1 - 8 april forum..
Ja mag gewoon! Ik had de laatste ronde ook een blaasontsteking (een week voor NOD. Kuurtje mag alleen niet in de laatste weken zwangerschap, zeiden ze toen.
Als je ze allemaal onder elkaar plakt kun je het verschil goed zien. Ikzelf zit in een iui traject en gebruik deze testen ook. Als ik twijfel gebruik ik een CB met zo'n smiley.
Urine was schoon (gecontroleerd door de huisarts) en plassen doet zeer. Ik snap er niks van zal wel een wondje zijn. Ben vandaag extreem moe. Heb zelfs even geslapen zo pas. Niks voor mij. En misselijk niet normaal meer denk door de pijn bij het plassen. Moet nog zoveel doen en denk dat mij vandaag niks uit handen komt. Nou ja dan maar een lekker relax dagje