Dinsdag echo gehad, toen zat er een follikel van 24 mm. En m'n bm slijmvlies was 20 mm. Heb nu tot en met vrijdag een "vrij" advies. Zijn deze posi ofniet?
Pas als het testlijntje net zo donker of donkerder is dan de controlestreep is een ovulatietest positief. Ik heb deze ook gebruikt, maar geen foto meer van, ze worden nog wel een stuk donkerder dan dit.
ze groeien wat langer door. Ik had paar cycli terug ei 19.5 mm en pas 5 dagen daarna positieve ovulatietest en 6 dagen na echo de eisprong. Jouw ovulatietest is nog niet positief. Vanavond nog een keer testen en morgenvroeg weer.
Ik zie hier geen enkele positieve test, ze zijn allemaal negatief. De testlijn moet minimaal even donker en knal zijn als de controlelijn. Jouw lijntje komt helaas niet eens in de buurt. Maar dat kan nog wel van het een op het andere moment veranderen. Met hormoonmedicatie groeien follikels inderdaad langer door voordat ze springen. Bij mij sprongen ze meestal rond de 24 mm, als ik geen Pregnyl kreeg om de eisprong op te wekken. Maar als je gisteren op 24 mm zat en je hebt nog geen positieve test gehad, dan kan het helaas ook zo zijn dat hij niet vanzelf gaat springen en kan doorgroeien tot een cyste. Follikels groeien zo'n 2 mm per dag en ze groeien door tot de eisprong is geweest. Je eisprong komt 24-48 u na een positieve test, dus dan zou je minimaal rond de 30 mm uitkomen. Je baarmoederslijmvlies is extreem dik. Het hoort rond je eisprong rond de 10 mm te zitten, jij zit al op 20 mm. Ook dat groeit nog door tot de eisprong. Clomid heeft als bijwerking dat je baarmoederslijmvlies te dik en te taai kan worden, waardoor een innesteling moeilijker gaat. Ik hoop natuurlijk voor je dat je nog een eisprong gaat krijgen. Maar het verloopt niet helemaal volgens plan, ik zou dat wel aankaarten bij de gyn. Wellicht moet de dosis aangepast worden of is een ander medicijn beter geschikt voor je. Succes!
Ik heb van mijzelf al heel dik bm slijmvlies. Komt niet door medicatie. Artsen weten dit van mij. Echter is er geen Max. Hoeveelheid aan hoe dik het mag zijn. Toevalliger wijs zijn ze het wel bij mij aan het onderzoeken waarom Ik iedere cyclus zulk dik bm slijmvlies heb. Ze gaan binnenkort een biopt afnemen en dan gaat dat door een patholoog onderzocht worden....
Als je ei al zo groot was gisteren zou ik zeker ook de CB ovutesten ernaast gebruiken. Ik heb zelf al meegemaakt dat de actiontest en de zwanger en kids test niet donkerder werden maar mijn eitje al 25,5 mm was. Omdat ik het niet vertrouwde (zit in een iui traject en wil hem absoluut niet missen) heb ik op hetzelfde moment met dezelfde urine drie testen gedaan. Er zat echt een groot verschil tussen. De CB gaf echter positief aan. Daar ben ik vanuit gegaan. Omdat ik ook temperatuur kon ik achteraf zien dat ik het juiste moment te pakken had. Sindsdien doe ik altijd nog een extra CB erachteraan als ik twijfel.
Dank voor je tip. Over de digi cb. Het scheelt gelukkig dat ik vrijdag ochtend weer een echo heb. Dan zal sowieso wel blijken hoe het het er voor staat