Ben nieuw, maar toch serieuse vraag.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Schorpioen91, 7 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik zeg ook niet dat het niet kan, ik bedoelde gewoon dat ik het apart vond dat je testen in huis hebt, terwijl de kans op zwangerschap klein is en daarbij ook nog eens niet de bedoeling.
    Meestal heb je die dan dus niet zomaar in huis liggen. Het was dus nog een aanvulling op mijn vorige berichtje waar ik er op in ging waarom er twijfels zijn over het verhaal. Dus niet alleen omdat je ´s nachts nog naar het ziekenhuis moest maar het hele verhaal bij elkaar.

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dan ben je wel meteen zwanger geraakt want je kent hem net 2maanden.
    Succes met je beslissing!

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Sorry, maar blijf het een vaag verhaal vinden

4. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    ook errug vreemd:

wanneer je begint en het topic opend:

Beste vrouwen op dit form.

Mijn naam is nathalie, 20 jaar en woon op mezelf en sinds gisteren 2 keer positief getest! Volgens ziekenhuis nu 1 week officieel zwanger!:) Papa in kwestie is niet mijn vriend, we kennen mekaar net 2 maanden..

verdere reactie:
    Nee ik had WEER sex met me vriend en toen kreeg ik pijn..

:S

en dan nog over zwangerschap lieg je niet zeg je.. er zijn er genoeg die dat wel doen.. helaas..

5. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    oow zie net dan daantje hetzelfde dacht haha

6. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga niet oordelen over jouw verhaal, maar antwoord geven op je vraag.

Gewoon vertellen meis ! En dan is de reactie aan hem.

Zoals ik het lees heb je al voor je kindje gekozen en heb je steun vanuit jouw omgeving ! Succes !

7. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Over een zwangerschap lieg je niet zeg je? Ik heb hier al een drieling zwangerschap voorbij zien komen van iemand die helemaal niet zwanger bleek te zijn. Ze had zelfs de echo's van internet gejat..

8. misa

misa Niet meer actief

Je verhaal is zeker een beetje warrig. En of het nou waarin of niet, dat is niet aan ons.
    Ik zou zeker snel met de vader om tafel gaan. Duidelijk aangeven hoe jij erover denkt en wat jullie opties zijn.
    Succes en als je het wilt houden: gefeliciteerd en hopen da het goed gaat!

9. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Ohjeee bommetje los hier. Weetje er zijn nogal wat meiden die hier een verzonnen verhaal neergooien(ja heel ziek maar het zijn er echt genoeg) wat dan vroeg of laat uitkomt en waar de meeste forummers van balen. Want ja we steken tijd, energie en toch vaak heel veel emphatie in antwoorden en hulp. Dus het is heel naar dat jij door deze meiden, die het dan een beetje verknald hebben voor jou, het vuur aan je schenen hebt. Anderzijds houd dit het forum wel "schoon" dus ik hoop dat je misschien wat begrip kan opbrengen.

En over je zwangerschap. Nou gefeliciteerd zou ik zeggen, wat gaaf dat je dan toch nog zwanger mag zijn! Een klein wondertje als ik je verhaal zo hoor, dit moet dan gewoon zo zijn!! Vertel het maar gewoon, pissig is hij toch wel denk ik want hij zal het toch een plekje moeten geven voor hij er uberhaubt serieus over na kan denken. Is hij nu wel of niet je vriend? Of is hij je vriend maar wil hij het niet zo noemen omdat hij vrij wil zijn(dus buiten de deur fietsen..)? Als het dat laatste is mag je je nog wel even uitgebreid laten testen op SOA's want als er een zaadje overleefd kan een SOA ook zn gang gaan.

Daarnaast, alleenstaande mama zwaar? Net zo zwaar als je het zelf maakt. Ik heb op mijn 16e met steun van mijn omgeving(NIET de biologische papa dus) mijn zoontje gekregen, mijn school afgemaakt en ben gaan werken. Nu getrouwd en kindje nummer drie onderweg, en eigenlijk moet ik eerlijk zeggen dat ik het alleen echt niet zwaarder vond dan samen. Nee.. Het is maar net hoe je instelling is. Positief denken, dan kom je een heel end! En in de dipjes lekker iemand die je lief vind dicht bij je houden, goed praten dan ben je het weer kwijt. Af en toe een mama avondje tussendoor waarin je weer even 20 bent en niet mama, ook lekker.

Goed te doen hoor:D Succes!

10. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hmm vaag verhaal weer...

11. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik zou even stoppen met iedereen het te vertellen.
    Zo is de vader de laatste die er achter komt.
    Ik zou dan zeker not amused zijn. Vind het een beetje respectloos naar de vader toe.

Verder is het verhaal inderdaad warrig en vreemd...weet niet zo goed wat ik er van moet denken.

12. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Tja... wat zal ik nu zeggen. De kans dat je zwanger raakt met condoom is al minder dan 1 %. Als je dan nog eens zaaddodende crème gebruikt is de kans helemaal nihil.

Hoe gebruiken julie die rubbers in godsnaam? Hergebruiken en dan binnenste buiten draaien?
    Nee grapje, maar ik vraag mij wel af of je op een juiste manier omgaat met die dingen. Als je zaad of voorvocht aan je vingers hebt en je gaat dan doodleuk het condoom omdoen, zan zitten er dus al zaadcellen aan de buitenkant van het condoom.
    En waar doe je de crème... in het condoom? Want dan zal het zooitje er lekker uitlopen aan alle kanten.

Met zo'n kleine kans plus dat je hem amper kent moet het wel zo zijn dat je de spullen of verkeerd gebruikt hebt (met een nagel gescheurd is ook een optie) of in de heetst van de strijd 'vergeten' bent of zo.

Verder: ik zou het hem maar eens heel snel vertellen. Er bestaat geen manier om het te doen, alleen dat hij het zo snel mogelijk moet weten. Hij heeft net zoveel rechten als jij!

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
  14. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Tja, wat moet je hier nu van denken? In je eerste bericht typ je 2 keer '1 week zwanger'. En als mensen daar hun vraagtekens bij zetten, zijn het er opeens 6? Beetje vaag. En bovendien vind ik je reactie ook beetje aso, je kunt mensen niet dwingen binnen 5 minuten te reageren op je bericht. Dat slaat toch nergens op! Maar misschien zijn we te wantrouwend en klopt het echt. Dan veel succes......

Deel Deze Pagina