jeuk aan de vagina

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door karima020, 2 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karima020

karima020 Lid

25 okt 2007
    40
    0
    0
    breda
    ik word er gewoon helemaal gek van ik hb vorige week een kuur gekregen voor schimmel en nou zit ik me weer dood te krabben daar! :oops:

2. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Je moet contact opnemen met je HA, das het beste! Is er al geconstateerd dat je schimmelinfectie hebt?

3. karima020

karima020 Lid

25 okt 2007
    40
    0
    0
    breda
    ik ehb vorige weekl nog een kuur gehad, ik ga morgen maar nog eentje vragen en ook geljk een cremmetje voor mijn man, mschien dat hij me heeft besmet weer. van de vorige keren dat ik schimmel had.

4. mach86

mach86 Actief lid

mijn moeder zegt altijd: Je moet niet krabben maar wassen!
    haha, nee grapje..
    Schimmelinfectie is echt vervelend, Om het te voorkomen: katoenen ondergoed dragen, niet te strakke broeken, van voor naar achter wassen, niet wassen met zeep en gezond eten :)
    volgens mij zijn dat dingen waar je rekening mee kunt houden om het de volgende keer te voorkomen.

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Weer terug naar de ha dan :)

6. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ja ik heb dat ook wel eens gehad, het heet candida, een vaginale schimmelinfectie. het hoeft niet perse overgedragen te zijn, kan ook uit het niets komen. ik kreeg het bij stress. ik heb het nu al 4 jaar niet gehad. volgens de verloskundige heb ik kans dat ik het weer krijg ivm zwangerschap, dan ben je er vatbaarder voor.
    ik had de eerste keer een soort oplos-tampons van Canesten, dat hielp. toen ik een aantal maanden later er weer last van had kreeg ik hetzelfde maar het hielp die keer niet. ik ben weer naar de huisarts gegaan en die gaf een ander middel en daarmee ging het toen over.
    misschien is dit ook zo bij jou.
    trouwens volgens mij als je man het heeft dan kun je dat zien, witte schimmelvlokjes. bij ons is het minder goed te zien doordat het inwendig is.

7. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Beetje yoghurt werkt ook vaak goed wanneer het hardnekkig is is het verstandig minder suiker te eten.

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    als je nu nog zo jeuk heb moet je er een koud washandje tegen aan leggen dat verzacht de jeuk was altijd tip van de HA als extra bij de zalf
    bij mij hielpt het gewoon echt een koude washandje succes

Deel Deze Pagina