Hallo allemaal, Ik ben Jool en ben 24 jaar. Woon nu al een aantal jaar samen met mijn vriend en we vinden het wel tijd worden voor een kleine. Afgelopen maand ben ik hierom gestopt met de pil. Ik zit nu dus in ronde 1 en we zijn al hard aan het "klussen" geweest. Omdat we hebben besloten het nog aan niemand te vertellen, is het wel fijn om er toch met anderen over te praten. Ik hoop veel ervaringen met jullie te delen en wens iedereen (die nog bezig is) veel succes. Liefs, Jool.
Welkom op het forum, heel veel succes met zwanger worden. De anonimiteit van het forum is fijn he... maar toch, als je hier een tijdje komt, lijken het allemaal bekenden van je te worden, echt een warm bad. Heel veel kletsplezier toegewenst hier!
Welkom... En heel veel succes met het oefenen. Bij mij was het binnen een maand voor elkaar. Tja we zijn al wel ruim 3 jaar bij elkaar. Dus hebben heel wat tijd gehad voor dat we voor de generale gingen oefenen.
Hoi hoi Welkom en veel kletsplezier toegewenst. veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Hey allemaal, Hardstikke bedankt voor het warme onthaal! En jullie ook allemaal succes met zwanger worden of jullie zwangerschap. Nou, dat kletsplezier zal wel lukken ...