YESS! Ik ben (weer) zwanger. Ik heb een dochtertje. Ze wordt 23-12 3 jaar. 13-09-2006 ben ik gecurreteerd, ik was toen 12 weken. Het hartje was gestopt met 8 weken. Vandaag ben ik er achter gekomen dat ik weer zwanger ben! Ik ben echt zooo blij. Bang natuurlijk maar zoooo blij. Echt tranen van geluk. Hopelijk gaat alles natuurlijk goed.. we zullen zien. Het begin is er iig... Heel veel liefs Roos
gefeliciteerd! Zitten in hetzelfde schuitje, heb in aug. een miskraam gehad en ben nu weer zwanger. Probeer er van te genieten!
Jullie ook gefeliciteerd! Smeetje... echt toevallig he! Ik probeer er toch zeker van te genieten... Kan het nog moeilijk bevatten, maar echt gelukkig hoor! Heel veel succes...
RedRose, Nogmaals van harte! Ik hoop dat je toch een beetje kunt genieten van de zwangerschap ondanks de miskraam die je hebt gehad en de onzekerheid die dat met zich meebrengt. En Smeetje, jij ook heel hartelijk gefeliciteerd! Dit soort verhalen stemmen mij heel hoopvol! Ik zit nu in de eerste ronde na de miskraam en hoop jullie snel achter na te kunnen Liefs, Marla
Dank dank dank! Wat leuk al die reacties. Alle dames die ook (net) zwanger zijn ook van harte natuurlijk! En heel veel succes en geluk! Kus