Het moet nog even doordringen maar ik testte vanmorgen positief!! Morgen is mijn nod en ik was van plan dan te gaan testen maar omdat mijn man er morgenochtend niet is hebben we toch maar vanmorgen getest. Ik had al de hele ronde een gevoel dat het raak zou zijn, al was dat wel heel eng om dat hardop te zeggen... Na 10 sec verscheen die 2e streep al.. Het is iig geen tuurtest! Voor de nieuwsgierigen, er staat een foto in m'n album! Dit was de 2e ronde met clomid. Gelukkig sloeg het beide keren goed aan met nu een mooi resultaat! Echt super snel, zeker gezien ik pcos heb. Manlief is ook helemaal in de wolken. Jeetje, ben nog een beetje in shock!
als eerste proficattttttt met je zwangerschap ik kan best begrijpen dat je in shock was ik had dat ook en bij mij zakte het pas na 3 wkn ga er maar lekker van genieten is je gegund
@mama15, dank je wel! Het moet idd nog ff bezinken.... Heel raar allemaal! Maar we zijn zoooo blij, echt absurd!
Hihi, dank jullie meiden!! Ga morgenochtend nog een keer testen (dan ben ik officieel na mijn nod) en dan nog een keer met MvM. Verder begin ik het onderhand wel te geloven....
Gefeliciteerd duidelijke test die van mij was ook zo duidelijk mogelijk misschien ook wel twee Groetjes Saskia
Whahahha! Ik heb wel altijd al het idee dat ik ooit een tweeling zal krijgen... wie weet. We wachten het af. Het is ons iig gezegd door de gyn. Met clomid schijn je een verhoogde kans op een tweeling te hebben (al had ik wel de laagste dosis). We wachten het af, mocht het zo zijn zijn ze welkom! Hihi!
Gefeliciteerd! Ik heb van de week ook positief getest in mijn tweede ronde clomid, kan het nog niet helemaal geloven!
@juffie, jij ook van harte dan!! Hahaha, leuk!! Bij mij werkte de 50 mg gelukkig dus de 2e ronde met die dosis zwanger geraakt. (Nog steeds raar om dat te typen, haha)
Bedankt meiden! En ikke, idd fijn. Heb er toch wel even aan geproefd, wij vonden het al zwaar. Al werd het ook al snel deel van je dagelijkse leven... Heel dubbel! Maar nu heerlijk genieten, morgen de gyn bellen en al die afspraken afzeggen!!
@ Peony, thanks! Ik had ook 50 mg en had alleen vorige ronde een fm, toen had ik twee eitjes, geen idee hoeveel het er nu waren. Had niet zo'n knaltest als jij, dus ben benieuwd of dat iets zegt over het aantal beebs... En het blijft inderdaad raar om te typen dat je zwanger bent haha!