Hoi allemaal, Sinds vanavond weten wij dat we zwanger zijn.. Gekke avond want ik testte bij mijn ouders vlak voor we dat daar gingen eten. Misschien niet zo slim aangezien ik er nooit rekening mee had gehouden dat de test wel eens postief kon uitpakken! Dus met een bigsmile geen hap door m'n keel gekregen. En daarna moesten we ook nog op visite bij schoonouders. Nu thuis begint het door te dringen! Het is geen enorme dikke streek maar zit nog maar op dag 30 (Cyclus van 28 dagen) en het was geen ochtendurine! Dus morgenochtend nog maar eens met ochtendurine kijken of er een knaller tevoorschijn komt. Wij zijn blij! Hoop dat jullie de foto kunnen zien..
Duidelijk hoor meid! Gefeliciteerd! (we hebben een topic in het bevallingslijst-deel voor meiden die allemaal 1-15 aug uitgerekend zijn, welkom!)
Dankjulliewel allemaal! Het begint zo langzamerhand een beetje door te dringen.. Nu leuke manieren bedenken om het de familie te vertellen! Zal rond de kerst zijn
gefeliciteerd! wij hebben afgelopen donderdag ook een test gedaan... en ja hoor!! ook een dunnen streep! vrijdag nog een digitale test, het woordje zwanger kwam in beeld met 2-3 weken, wat een heerlijk gezicht! dus ik weet hoe je je voelt... geniet er van samen!