Vanmorgen een test gedaan, na 1 dag overtijd te zijn en toch echt zwanger de test was overduidelijk positief... ik ben er helemaal van m'n bedusd hahahahah Ik kan het ook nog steeds niet geloven... ik heb ook helemaal nergens last van... behave af en toe steekjes in m'n onderbuik. Zo dat wilde ik even met jullie delen hoor
Gefeliciteerd en geniet er maar van zolang je geen kwaaltjes hebt Ik had dat ook, en 1,5 week later alleen maar misselijk maja dat is ook bij iedereen anders he!
gefeliciteerd, heb vandaag ook positief getest,alleen is me vriend er niet blij mee we hebben al 2 kinderen en hij wil absoluut geen kinderen meer. hij had zelf al over abortus maar ik ben er tegen.
ja,het kwam nogal als verrassing, en me vriend zei al tijden dat hij geen kinderen meer wou(we hebben al 2) Maar een of andere manier had ik het gevoel dat we nog niet klaar waren met kinderen. hij begon al gelijk over abortus en ik ben er vel op tegen. dus we zulle zien als ik me zin krijg dan heb ik me kindje over 9 maand in me armen,als alles goed blijft gaan.
Van harte gefeliciteerd meid het is je van harte gegunt. Geniet van je zwangerschap meid. En wat een heerlijk gevoel is dat he? groetjes Bianca