Manuela leuk dat je er weer bent ik miste je al en heb aan je gedacht. Bij jou dus ook een negatiefe test denk ik of nog niet getest? Ik duim voor je [-o< dat he nu wel raak is. Spannend he. Bij mij ook nog steeds niets aleen heldere urine. Ik word er een beetje gek van hoor want ik wil graag zekerheid. Balen als de komen maar dan heb ik in ieder geval zekerheid en super natuurlijk als ik positief test dan weet ik ook weer wat meer. Nou ja het is wachten he. doei Teddy :flower:
Ik heb zo net hier zw. testen besteld dat is wel zo makelijk en net zo duur als in de winkel. Dus donderdag kan ik fijn weer testen hoop ik. Teddy.
Nou Teddy, lief dat je aan me hebt gedacht. Ik heb idd afgelopen vrijdag negatief gestest en wilde een weekje wachten. Helaas beginnen de duiveltjes nu bij mij.... ik zal meteen maar even mijn banner aanpassen. Maar dat betekent wel dat ik nu een cyclus heb gehad van 30 dagen. Ik hoop voor jou dat je alsnog snel positief test! Liefs Manuela
Ik hoop dat je snel zekerheid hebt en dan hoop ik natuurlijk dat het in de vorm van een positieve test is. Ik moet zelf nog een paar daagjes wachten :x Succes!!!!! Liefs Essiee
Balen Manuela dat je ongi bent geworden maar jij hebt teminste zekerheid. Ik ben zo onzeker dat ik er gek van word. Nog helemaal geen rood bloed gezien aleen bruine afscheiding en krampen in mijn buik. Sinds gisteren normale urine dus wie weet maar ben wel erg onzeker. Manuela ik ga weer erg hard duimen dat het de tweede ronde raak mag zijn voor je. Alles goed in je nieuwe huis? Doei Teddy. Knuffel voor iedereen.
Op hoeveel dagen qua cyclus zit jij nu Teddy, en dit is ook je eerste ronde he?! Ja ik ben erg blij dat het bij mij nu netjes 30 dagen is. Dat betekent ook dat ik echt mijn ei heb gemerkt aan de afscheiding en dat we op de goede momenten geklust hebben. In het huis gaat het supersnel! We hebben net een week de sleutel en de stucadoor is al klaar, het schilderwerk is allemaal gedaan (door onszelf) en nu is het schoonmaken en aankomend weekend verhuizen! Ik duim nog steeds voor jou hoor, volgens mij is het raak voor je! Knuff Manuela
Manuela het is voor mij dag 39 van de cyclus dus erg lang he. Ik vraag mij af of de bruine afscheiding mischien mijn ongi is geweest hoewel dat wel weer erg appart is dan want ik denk toch dat er rood bloed moet komen wil je ongi zijn. Nou ja er zit niets anders op dan wachten tot donderdag. Fijn dat het zo goed gaat in je nieuwe huis,wij zijn 5 maanden geleden verhuisd en nu ook nog bezig met klussen en zo. Ja klussen en klussen dus erg leuk voor je hoor. Ik hou je op de hoogte van mijn onzekere toestand. Ik voel mij goed niets dat op een zwangerschap kan duiden maar ja je weet het niet he. Doei Knuf van Teddy.
Na een hoop negatieve testen ben ik na 47 dagen ongi geworden. Ik hoop voor jullie dat het raak is, maar soms duurt het gewoon erg lang. IK ben wel pas 1 1/2 maand met de pil gestopt. Succes dames.
Jeetje Cindy dat is erg lang he 47 dagen nou ja dan kan dat bij mij ook zo zijn dus wie weet komen de nog. Ik hoop het niet maar wie weet he. Ik hou iedereen op de hoogte hoe het gaat. Bedankt voor je berichtje dat geeft mij weer een wat rustiger gevoel. Doei Teddy.
hallo mensen ook ik zit te wachten om te testen, het wordt u wel spannend ik kan soms niet eens meer helder nadenken en op het werk vragen ze al of ik me soms niet goed voel( ben nl met mijn gedachten ergens anders) ik schijn nogal rare zinnen te maken en kan niet goed uit mijn woorden komen soms. hihhi verder nog geen tekens van duivels wel rare ongie krampen en pijn bij mijn staart botje en erg moe toch wel, we wachten nog even af, kus