Ben nu 18 weken zwanger en voel me echt dik en lelijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bumba2009, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

oowww en dan nog erger maar ik kon er wel om lachen...

mijn vriend maakte een keer tijdens de sex..JA JULLIE LEZEN HET GOED! tijdens de sex zo een walvis geluid! en dat moest ik voorstellen die dan klaarkwam.

hij meende het niet, we waren sowieso al in een lachbui ....daarna is er ook niksmeer van terecht gekomen hoor.

2. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik had dit heel erg bij mn eerste zwangerschap kwam 25 kilo aan en was erg opgezwollen veel vocht(achteraf) ging van 50 kg naar 75 dus nogal een verschil.

Nu weer zwanger en heb me er bij neergelegd het gaat er allemaal wel weer af en je figuur krijg je ook wel terug (de een moet er wat aan doen en de ander niet) ik hoefde er niet veel voor te doen.

Ik heb nu ook een mega reet en bovenbenen voor mn gevoel pas mn zw broeken van vorige keer nauwelijks nog maar acht doe dan wel een rok aan. ben ook al 11kg aangekomen dus die 25 gaan we ook wel weer halen.

maar of ik er mee zit of niet die kilo blijven toch wel komen .

3. Pruppeltje

Pruppeltje Actief lid

28 nov 2008
    309
    0
    0
    woehahahahahah oh sorry lennylenn maar ik vind het zo grappig hahahaahah :) :) moet me echt inhouden want vriendlief ligt op de bank naast me te slapen

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hahah geeft niet hoor lach maar.... als ik eraan terug denk schiet ik ook weer in de lach

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik zou zeggen, mocht je het in de komende maanden kunnen missen.koop dan in ieder geval 1mooie broek waar je je lekker in voelt. Ik ben normaal het type 'spijkerbroek,truitje,laarzen of sneakers' dus nette of suffe positie broeken zijn niet aan mij besteed.

Ik heb een hele mooie spijkerbroek gekocht bij Prenatal voor 45 euro. Niet super goedkoop maar ook niet super duur en het zit lekker en staat mooi. En zo voel ik me ook nog een beetje mezelf ;)

En voor de rest, bedenk dat het allemaal maar TIJDELIJK is ;) En je krijgt er iets prachtigs voor terug, tis een cliche maar wel een die heel erg waar is!

(maar ik snap je gevoel hoor ;) )

6. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik ben ook al weer aardig aan het opzwellen (vorige zwangerschap 27 kilo aangekomen van 60 naar 87). Desondanks voel ik me prachtig!

Het loont idd als je een paar goede - en ja dan dus duurdere - basisistukken koopt. Vooral een goede spijkerbroek is echt prettig om te kunnen dragen.

Qua huid heb ik geen problemen, dus daar kan ik je niet mee helpen.

Pim

7. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Val echt van m'n stoel van het lachen :) ! De zeedieren zijn wel populair bij de mannen; die van mij noemt mij Zware Zeehond :confused: ! Soms kan ik er keihard om lachen, maar soms baal ik er ook wel van hoor... en ik ben nog niet eens veel aangekomen, maar het begint nu wel te komen.

Mijn huid was ook een ramp, pukkeltjes en supergevoelig! Vorige week was ik het beu, het ging gewoon niet vanzelf over (wat je in de boekjes leest, dat het over gaat "als je aan de hormonen bent gewend"... mooi niet!). Ben dus naar de Douglas gegaan en heb me goed laten adviseren. Nu heb ik het 3-stappenplan van Clinique en nog de dagcreme voor gecombineerde-vette huid. Het hele ritueel moet 2 keer per dag. Ik ben er nu nog geen week mee bezig, maar het werkt nu al. Huid is veel rustiger, steviger en zachter. Het is wel een behoorlijk prijzig grapje. Ik denk dat die Tea Tree ook wel werkt eigenlijk, staat erom bekend!

Verder kreeg ik mijn constitutioneel eczeem van vroeger weer terug. Echt balen, ik had er al jaren geen last meer van! Helaas breidde het zich alleen maar uit ondanks vetten en olie, ook calendula hielp al niet meer. Ik heb nu dus hydrocortisonzalf van de huisarts, dat mag (tot op zekere hoogte) in je zwangerschap. Het is al een stuk minder nu, gelukkig!

Liefs Monique

8. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Hey ook ik heb erg last van eczeem sinds dak zwanger ben, echt heel mn gezicht zit onder en die zalf helpt n beetje en durf het niet echt te smeren met die troep erin:S:S

9. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Wat durf je niet te smeren, de hydrocortisonzalf? Ik smeerde het ook liever niet, maar het ging echt niet anders. het eczeem breidde zich alleen maar uit. Gelukkig niet in m'n gezicht, maar wel op buik (zonde!), borsten, benen... ellende! Nu na een week kan ik al bijna stoppen met smeren omdat het goed de kop ingedrukt is. Het kan echt geen kwaad als je het dun smeert en voor beperkte tijd. Vraag het anders nog eens na bij je huisarts.

Liefs Monique

10. Bumba2009

Bumba2009 Actief lid

6 dec 2008
    103
    0
    0
    Nou ik gebruik de tea tree creme en wasgel nu sinds zaterdag maar vandaag had ik opeens rode vlekken op de huid rondom mijn ogen ervan.
    Verder jeukte mijn hele nek.
    Lijkt of mn huid superuitgedroogd ervan is geraakt of allergische reactie kan dat?
    Mijn pukkels zijn wel minder ervan geworden maar dit vind ik ook niet echt fijn.

Deel Deze Pagina