Vandaag was het als receptioniste bij het hoofdbureau van de politie haaglanden. Erg leuke functie maar helaas moet ik daar nee op zeggen werktijden zijn van 7 tot 15 en de opvang is hier pas om 7 uur Morgen is het als telefoniste receptioniste bij een internationaal bedrijf. En die werktijden zijn iets gunstiger
Gister onverwacht 2 gesprekken Het werk van gister ochtend was heel erg leuk erg afwisselend en leerzaam. 1 augustus hoor ik meer. Gister middag gesolliciteerd als thuishulp ( met doorgroei mogelijkheden in de zorg iets wat ik al HEEEEEL lang wil ) Gesprek van maandag was ik aangenomen maar dat kon ik niet door laten gaan omdat ik geen oppas kon regelen die vroeg begon en mijn man kon niet een half uurtje later beginnen op 2 dagen.. En vanmiddag rond half 4 hoor ik meer over de thuiszorg!
Ja het was echt ff van huh?! Maar goed ik zit nog net niet op mijn telefoon hahaha En hoop echt dat het wat word
Ja maar goed ik mag geen eisen stellen ( heb namelijk geen diploma's hahaha ) Maar kan binnen 2 tot 6 mnd doorgroeien met interne opleidingen die erg variëren. En het is toch een stukje investering in de toekomst... Owh en krijg heel raar een contract van 9 mnd
Die opleidingsmogelijkheden vind ik zelf ideaal, vooral in de zorg zie je het veel mensen doen. Contract van 9mnd ken ik niet trouwens. Enig idee waarom?
Ja het is echt super dat je die mogelijkheid krijgt! Zeker voor mij aangezien ik dus niks heb! Nou het is een stichting die normaal met jaar contracten werkt. Maar in april ( elk jaar ) krijgen e te horen of de gemeente vind dat e moeten bezuinigen of niet ( tot nu toe nog niet het geval geweest ) Maar goed het kan gebeuren zeker nu. En dan moeten ze dus mensen ontslaan. Vandaar contract van april tot april en in mijn geval augustus april.
Nou ik kan beginnen maar dan wel volgende week al.. En laat ik nou net de opvang gebeld hebben die vanmorgen nog voor 5 volle dagen plek hadden.. En nu nog maar voor 1 dag
Saja@ Hele andere wending maar heel leuk om te doen geloof me , ik doe het ook weer naar jaren , ben ik er ook weer tussen gekomen . Moest wel een kleine cursus doen om voor ze te mogen werken haalde ik die niet kon het ook niet. Weet niet voor wie jij gaat maar bij ons moet je dingen goed weten voor je als hulp kon werken . Gefeliciteerd meis en succes