he dames ik ben zooo emotioneel gewoon niet leuk meer!!!!! jank om alles bijv: mijn man vraagt of ik een kopje thee wil dus ik ja lekker toen vroeg hij wilje er nog iets bij een koekje of iets anders lekker en ik begin me toch te brullen neeeeeehheee ik wil alleen thee!! en overstuur niet normaal en hij staat me echt aan te kijken van wat heb ik gedaan ja en toen was het huilen en lachen tegelijk snikkend als een klein meissie van 6 die haar zin niet krijgt whahhaha als nl weer eens gewonnen heeft en ik al die mensen uit hun dak zie gaan nou daar gaan de waterlanders mijn man had geen tijd meer om een kast in elkaar te zetten want hij moest naar hetwerk ja hoor weer janken als een kind en kennissen belde op dat ze na 7 jaar zwanger proberen te worden de ivf eindelijk heeft aangeslagen ik kon gewoon niet meer praten ik bleef janken ze zijn eindelijk zwanger en misschien nog tweeling ook ben zooo blij voor ze maar goed hebben meer vrouwen dit want ik kan nog zoveel voorbeelden geven ik blijf janken ken dat niet van de eerste twee. zucht Hormonen
haha leuk he die hormonen! ik heb er deze zwangerschap gelukkig geen last van, maar herken het wel van de eerste! dat je gaat brullen als vrienden bellen dat ze na 7 jaar eindelijk zwanger zijn is niet zo heel raar natuurlijk, maar de rest! hihihi gewoon aan toe geven en goed dat je er achteraf om kunt lachen! sterkte ermee
ja ik ook... en gewoon overal he Laatst midden in de AH, brullen joh. Mensen kijken. Dus mannetje mij "troosten" en ik alleen maar :"neehee, ik ben boehoehoe, gewoon snik snik, zo gelukkig BRULLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL" Ach, mijn mannetje vond het best gênant.
Zat laatst te janken tijdens "sister act"....... wat nou komedie......... heel stiekem natuurlijk, want anders word ik hier vierkant uitgelachen..... Loop nu echt heel vaak met tranen in mn ogen.....
hahaha hier nog een normaal jank ik echt gewoon bijna nooit echt dat ik weleens dacht is dat gezond... en nu jnak ik ook echt om dingen wat ik denk waar gaat dit over hahaha...... wat hormonen wel niet met je doen he
Hihihi ik kreeg vandaag te horen dat ik binnen drie weken beval, hoe dan ook....zegt mijn vriend vanavond dat die voetbal wou gaan kijken op de voetbal en dat die het wel lullig voor mij vindt om mij thuis te laten.... Dus ik..je weet toch dat ik je nergens in tegen wil houden, daar moet je zelf in kiezen (en toen brullend) maar ergens vind ik het inderdaad heel erg lullig van je als je mij zomaar alleen laat Ik weet niet waar ze vandaan kwamen, maar jees....wat een waterlanders. Huilen omdat ik een afgruwelijke vriendin ben die door BI en verplichte rust niets kan en dat die niets aan me heeft. En inderdaad...huilen omdat de kat zo prins heerlijk buiten in de zon om zich heen ligt te kijken, en dat geeft toch zo'n gelukkig gevoehoehoelllll (snif snif snotter) Dus ach....eh....gelukkig hebben we een goed excuus. Iemand de film Hachi al gezien? NIET DOEN als je zwanger bent, man wat heb ik gejankt.
Haha, wilde het net posten Hier nog zo een dus! Ik huil normaal echt nooit, ben eigenlijk best wel hard. Tegenwoordig jank ik overal bij Mijn vriend vindt het ook maar vreemd, die is dit helemaal niet gewend van me!
ik moest vandaag janken omdat mijn dochtertje zo huilde bij aflevering op de creche. (k weet best wel dat die binnen 2 minuten na vertrek weer klaar is).
Dat is echt een killermovie! Als je bij deze film niet huilt heb je geen gevoel in je donder! Ik heb hem aantal maanden geleden gezien met mijn mannetje en toen hij door had hoe hard ik zat te huilen, liet hij toch ook een traantje vallen hoor!
Meiden, wen d'r maar aan! Mijn zoon is inmiddels bijna 10 maanden en ik kan nog steeds van de meest idiote dingen tranen in mijn ogen krijgen. . .(hoewel het gelukkig niet meer zo erg is als tijdens mijn zwangerschap) Voor mijn zwangerschap was ik vrij nuchter maar nu . . .
Hier ook een jankerd! Jeetje wat kan ik huilen om niks op dit moment! Bij mijn vorige zwangerschap dus echt totaal geen last van gehad...
ik zit deze berichten te lezen, en staan er tranen in mn ogen... wat een onzin. voel me soms echt zo,n mietje!! hihihi nou hoop maar dat het straks na de bevalling minder word... ben dit niet gewend...
Dat is inderdaad zo.... en het lijkt na elke zwangerschap erger te worden..... Dus zal ik nu wel een jankerd blijven...... Ik kan nu ook echt gaan janken..(ook toen ik nog niet zwanger was) als er akelig "kindernieuws" is..... dit omdat ik me veel meer verplaats in: wat nou als het mijn kind zou gebeuren...... Had ik eerst ook wel.... maar sinds ik kinderen heb, komen er meer gevoelens los, bij die gedachte....