ik heb plotseling heel erg last van diaree, kon nog net de wc redden kan dit een begin zijn van de bevalling? ik hoop het niet want de keizersnee is woensdag middag pas!
Heb ik ook gehad. Je lichaam is zich aan het leegmaken als voorbereiding op de bevalling. Meestal 's nachts. Ik heb het een week gehad en ben toen bevallen met 39 weken en 4 dagen!
Bij mij gingen mijn darmen zich ongeveer een dag van te voren legen. De volgende ochtend begonnen de weeen. Als je het gevoel hebt dat het begint, dan toch maar snel contact opnemen met het ziekenhuis ivm je keizersnee.
ik heb nu alweer 4-5 dagen diarree, ik hoop juist heel erg dat het een teken is... Hoe is het nu met jou?
ik heb nog steeds wel 'gerommel' in mijn darmen maar verder vanaf gisteravond geen diarree meer gehad.. hoop maar dat mn ventje nog even lekker op zich laat wachten!
hmm heb dit nooit geweten... @wendii88 met 39 wk....is het toch wel een beetje tijd toch! Hoop dat t voor de rest goed met je gaat nu!
he gelukkig, er is nog een onderwerp hierover.. maar ik ben 38 4 vandaag en gisteren enrome kramp gehad, hele avond op de bank van pijnlijke buik, nou ik lag er helemaal klaar voor in bed, maar toch wel rustig ingedommeld af en toe wakker geworden van de zere buik, maar nu gaat het iets beter, nog wel een rot gevoel in de buik maar niet echt weeen, is dit normaal?