Niet te dure kerstversiering kopen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Poppe, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poppe

Poppe Bekend lid

3 dec 2009
    504
    0
    0
    Rotterdam
    Wij zijn dit jaar voor het eerst zo "volwassen" ;) dat we een kerstboom in huis willen...

We hebben nog helemaal geen ballen, slingers, piek etc. voor in de kerstboom. Ook niets voor verder in huis, de kerstdinertafel etc.

Bij welke winkels zou ik kunnen gaan kijken voor niet te dure kerstversiering?

Bedankt voor tips!

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Bij de grotere actions hebben ze heel veel keuze met kleuren, daar halen wij altijd de kerstversiering vandaan, en meestal kan je bij een bouwmarkt ook wel een koker of bak met ballen krijgen voor een klein prijsje, maar dat zijn meestal de standaard kleuren ;)

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.031
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    De action!

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Inderdaad de action :)
    Verder heeft de xenos ook leuke spullen voor wienig geld.

5. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Wij zijn 5 jaar geleden naar intratuin geweest na de kerst. Je kunt er nog vanalles kopen voor dumpprijzen.

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

idd na de kerst is vaak alles voor de helft. maar goed daar heb je niets aan. verder idd action en van cranenbroek als die in je buurt zit

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Zeeman, Wibra, Action, tuincentra, zelf maken

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wat versta je onder 'zo volwassen'? Was je dat vorig jaar nog niet? ;)

Maareh als ik jou was zou ik nu eens in de folders kijken, want ik zag van de week in een heleboel huis-aan-huisfolders goedkope kerstspullen etc.... Denk aan Marskramer, Blokker, Kruidvat etc...

9. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Ik vind de kerstversiering van de Action dit jaar drie keer niks.

Wij hebben het vorig jaar gekocht bij de Praxis. Alles in zilver, maar wel veel verschillende (wel/geen glitter en ook qua vorm: rond, ovaal, spiraal), zodat het niet al te eentonig is. Een paar knipperlampjes erin en je hebt een super leuke boom.

Ik heb er dit jaar ook cadeautjes onder gelegd: lege doosjes inpakken in mooi glanzend papier (rood en zilver) en die onder de kerstboom of in de vensterbank zetten. Dat maakt het nog veel leuker.

10. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Er zit een Blokker kerstoutlet in Aalsmeer. Vanaf 50% korting op de "oude" collectie

11. bruce2004

bruce2004 Bekend lid

12 okt 2008
    708
    0
    0
    hoogvliet
    Inderdaad bij de Action hebben ze veel keus, nu hebben trouwens bij de Karwei 2 dozen kerstballen voor 5 euro (totaal 48 ballen) , Dan heb je tenminste wel een beginnetje, ik moet er wel bij zeggen ze gaan hard, bel evt naar een desbetreffende filiaal van de Karwei om apart te houden.

12. emje

emje Niet meer actief

wij hebben dit jaar ook voor het eerst de kerstboom staan :)
    we wonen sinds begin december 2009 samen maar zaten toen nog in verbouwing.

wij hadden ook helemaal niks in huis. de kerstboom hebben we van kwantum en de versiering hebben we van xenos. ze hebben daar best veel keus en ook niet duur. ik denk dat we voor de gehele boom 20 euro kwijt waren voor versiering. (wel veel kleurtjes :p )

wij hebben wel onbreekbare ballen. ze hebben er ook echte glazen ballen.

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    wij hebben spullen gehaald bij xenos. 4,95 voor lichtjes. hebben een grote bom dus hebben 2 stejes gepakt en de boom hangt vol gekleurde lampjes :).

kerstballen ook geowon plastic, tja moet wel met van die kleine kindjes en hebben 2 dozen gepakt en had nog wat ballen. kosten nog geen 4 euro voor een bal of 20. misschien wel meer. piek en wat slingers en waren nog geen 25 euro kwijt en hebben een volle boom

ze hadden verschillende kleuren

14. happymama

happymama Niet meer actief

heb de reacties niet gelezen maar bij de blokker zijn de lamjes goedkoop . 200 voor 8,-

15. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Wij hebben twee jaar terug een doos gekocht bij de IKEA. Wel plastic maar dat maakt mij niet uit. Heb 2 katten die de boom ook fijn als slaapplek vinden.
    Verder idd Action of soms hebben ze ook nog wel leuke dingen bij de Kruidvat.

Succes met je zoektocht!

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    deze week stond ook aanbieding voor kerstballen bij de aldi in het krantje geldig vanaf woensdag

Deel Deze Pagina