1e test positief, alle andere negatief

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lookingsome, Jan 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lookingsome

Jan 24, 2009
    11
    0
    0
    Limburg
    Hoi, wie kan mij helpen met een soortgelijke ervaring?

Mijn cyclus is normaal zo rond de 4 weken en 2-3-4 dagen.
    Toen ik met 4 weken en 3 dagen een test heb gedaan (kon niet meer wachten..) was deze positief.
    Voor alle zekerheid 2 dagen later nog eens getest en deze was negatief! Daarna 3 dagen later...weer negatief.
    Met 5 weken en 5 dagen (gisteren) nog maar eens en weer negatief. Verloskundige gebeld en deze zijn gewoon afwachten.. en als ik over 2 weken nog niet ongesteld ben haar bellen en maakt ze een echo. Ik maak me een beetje zorgen aangezien deze 1e test wel positief was.. is dit dan misschien een hele vroege 'miskraam' die de meeste vrouwen misschien niet eens merken?

Herkent iemand dit?

GROETJES Looky

2. Patriez

Patriez Actief lid

Aug 25, 2008
    114
    0
    0
    Schijndel
    heb precies hetzelfde gehad..helaas nog niet zwanger :(

3. happymama

happymama Niet meer actief

miskraam kan je t denk ik niet noemen als je geen bloedverlies hebt (weet da nie zeker)
    zou even die 2 weken w8ten snap dat t heel moeilijk is .ander miss de huisarts bellen voor een bloedtest ?

4. joyke20

joyke20 Lid

Jan 11, 2009
    24
    0
    0
    hey lookingsome,

ik heb rond oud en nieuw ook een mk gehad en we hebben na mijn ongi pas getest omdat ik ongi was toen mijn moeder vriend en stiefpa vertelde dat ik zwanger was en ja hoor 2 testen positief ik naar de dokter en hij kon meteen zeggen dat ik vermoedelijk een mk heb gehad en heeft me toch een echo laten doen geen zwangerschap op te zien ik heb ook niks gemerkt van de mk daarna meteen een test gehaald die was negatief... blijkbaar hebben meerdere vrouwen geen idee dat ze een mk hebben gehad als ik niet getest had had ik het ook nooit geweten!

gr joyke 20

5. Lookingsome

Jan 24, 2009
    11
    0
    0
    Limburg
    Hey,
    Super bedankt voor jullie reacties!
    Ben gisteren ongi geworden en moet wel zeggen... behoorlijk! erger dan normaal dus ik verwacht dat er idd iets heel effe gezeten heeft.
    Maar inderdaad als ik die 1e test niet gedaan had die positief was had ik het nooit geweten. Het voelt voor mij ook niet als een mk, het vervelende was dat ik effe dacht zwanger te zijn, toch teste ik 2 dagen later opnieuw..alsof ik het wist? Grappig he, wij vrouwen...
    Op naar veel plezier met opnieuw zwanger raken maar weer...;)
    GRS!

Share This Page