Tips voor goede BH?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daphne1980, 2 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Hey meiden,

Ik heb nu een BH van de prenatal, een katoenen. Maar ik heb het gevoel dat ze nog steeds heel erg 'hangen' hierin. Ben een push-up gewend, dus misschien dat het daar aan ligt, maar ik voel me niet echt supported, als je begrijpt wat ik bedoel.

Weet iemand waar ik een goede stevige BH kan kopen, die ook nog eens mooi zit en niet godsgruwelijk duur is?

Alvast bedankt!

Liefs,
    Daphne

2. Mees

Mees Actief lid

15 aug 2006
    297
    0
    0
    Hoi,
    Ik heb toen bijn miss etam goede bh's gekocht...die voldeden bij mij wel.
    Maar echt goede bh's zijn erg duur!
    Groetjes Jess

3. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ik heb vandaag bij Hunkemoller een heeeeerlijke gekocht. Wel een meegroei-BH maar hij zit zalig.

Succes!

4. Monique79

Monique79 Actief lid

19 okt 2005
    299
    0
    0
    verpleegkundige
    zuid- limburg
    ik heb een mee groei bh van livera en voedings bh's van de hema. ben over beiden te vreden.

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Heb een meegroei bh van Livera. Vond em behoorlijk prijzig maar zit wel erg lekker. Verder heb ik er ook 2 van Prenatal. Zitten ook comfortabel. Maar snap wel wat je bedoelt met 'hangen'. Draag normaal beugel-bh's en die voelen steviger aan. Maar was wel snel aan deze bh's gewend en ze voelen gewoon heel prettig aan.

Bij de Hema heb ik alvast een voedings bh gekocht en die zit ook erg lekker.

6. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb er tweevan Anita Maternity. Waren 35,-- per stuk. Zitten stevig en blijven goed in de was.

Pim

7. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Die ik bij Livera heb gekocht is idd van het merk Anita Maternity.

8. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Volgens mij is die van mij ook van Anita Maternity, en die zit erg lekker. Heb een meegroei bh met beugels. En zaaaaalig. Alleen heb ik er wel 50 euro voor gedokt... misschien verkeerde winkel?

9. Annelies

Annelies Niet meer actief

nou, ik had er twee van de hema, niet echt comfortabel. en totaal geen steun van. geen kijk als je cup C/D hebt en dan met zo'n bh een strakker truitje aanhebt.
    ik ga ook maar eens op zoek naar wat meer kwaliteit.

10. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ik heb er ook een van anita maternity, de mijne was ook erg duur, maar dat komt door de maat volgens mij. Ik heb een meegroei + voedingsbeha. Zonder beugels maar hij geeft veel steun en hij zit heerlijk. Ik draag bijna alleen nog deze beha, zodra hij uit de was komt trek ik hem weer aan :p

11. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Ik heb er eentje van de Hema en van Prenatal beide meegroei bh's, maar ik ben er ook niet zo tevreden over!

Ik heb toevallig nog een paar oude liggen van toen ik nog dikker was en mn borsten voller waren, en die draag ik nu. Die passen eigenlijk ook prima. Ik heb het gevoel dat ze in die van de Hema en Prenatal hangen en geen ondersteuning hebben, in een strak shirtje is het geen gezicht!

12. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ik ben bij een speciaalzaak geweest en heb daar heel goed advies over de maat gehad. Ik zou zelf niet zo snel bij een winkel als de hema of prenatal gaan, maar naar een lingerie speciaal zaak.

13. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Ik ga binnenkort ook maar eens serieus op zoek naar een paar goede bh's. Ik moet ook voedingsbh's hebben! Zo zie je maar, goedkoop is soms duurkoop ;)

14. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Heb twee voedingsbh-s van de Hema en die heb ik nu soms al aan.
    Verder heb ik gewone bh-s gekocht bij de C&A en Hema en dan een paar maten groter gepakt.

Silly

15. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik 2 voedings bh's gekocht bij Hunkemoller. Die droeg ik al tijdens mijn zwangerschap en daarna dus...Waren prettige bh's, zonder beugel, maar met ruim voldoende steun. Is bij mij erg belangrijk, heb nl cup E, dus stevigheid is gewenst. Deze bh's waren rond de 20 euro, dus absoluut betaalbaar. Ook nu ga ik weer naar Hunkemoller, ik vind 50 euro voor een bh gewoon zo zonde....

16. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ik vind het ook zonde maar ik heb maat 70E normaal gesproken en nu dus 70G en die verkopen ze dus helaas niet bij gewone winkels ;)

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik geef altijd behoorlijk wat geld uit aan bh's, want ik wil gewoon dat ze goed zitten, 85D is wel gewoon te koop, maar ik wil wel goedzittende bh's hebben, zoveel koop ik er niet, liever een dure die goed zit dan een heel stel goedkope die allemaal waardeloos zitten. Ik heb nu een meegroeibh van Ten Cate en was met 27,95 euro voor mijn doen goedkoop uit. Probleem dat ik wel heb is mijn sportbh. Ik kan daar eigenlijk niet meer goed in, maar die bh's kosten zo'n 60 euro en dat vind ik dus iets te veel van het goede om nieuwe te kopen. Iemand tips over hoe je goed kan blijven sporten (inpact niveau 3/4) zonder dat je borsten zeer gaan doen? Want meegroeibh's bieden niet voldoende steun bij het sporten.

18. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ik weet niet precies wat impact niveau 3/4 inhoudt maar ik ben gestopt met hardlopen juist omdat ik zwanger ben. Mijn sportbeha pas ik ook niet meer. Ik ga nu zwangerschapsfitnessen met mijn zwangerschapsbeha aan en die geeft voldoende steun.

19. manon

manon Bekend lid

27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi meiden,

Ik heb dat probleem dus ook :( ik heb normaal 75 dubbel D.

Nou en ik was pas zwanger en ja hoor daar begonnen ze al te groeien :x

Ik ben al overal geweest livira, prenatal, hema, hunkemoller.

Niks zit lekker :) en ze hebben niet veel in maat 80 E of F.

Prenata gaat niet verder dan D zeiden ze pffff :x

Ook een sport bh zitten waardeloos :( ik snap niet dat de fabrikanten hier niet meer aandacht aan besteed :)

Er komen steets meer mensen met grote cups :rolleyes:

Nou en inderdaad ik ga ook geen bh kopen van 50 euro.

Normaal zou ik dat wel doen maar voor die paar maandjes niet hoor ;)

Liefs Manon.

20. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Dit ben ik het helemaal met je eens! Hier heb ik me altijd al MATELOOS aan geirriteerd! Het is allemaal van dat leuke kleine spul! Voor mensen met een maatje meer worden standaard oma-bh's gemaakt!!! :confused: :(
    Alsof wij niet eens een keer een leuk sexy setje aan willen hebben....

Deel Deze Pagina