Hallo dames ik zit heel pril in een zwangerschap. Ik heb best wel veel last van lage rugpijn en buikpijn, ben daar best wel ongerust over.. wie heeft dit ook wel og gehad? moet ik me ongerust maken?
Hallo er zijn hier meedere topics over geopend dus even zoeken, maar nee kan geen kwaad. zolang je geen bloed verliest met erge krampen is er niks aan dehand
Rugpijn niet, maar buikpijn die voelt zoals menstruatiepijn, is heel normaal. Dat heb ik volgens mij tot een week of 8 gehad, dagelijks, daarna werd het minder. Het is het oprekken/groeien van je baarmoeder, voelt heel tegenstrijdig omdat je weet dat het voelt als een menstruatie, maar nu is het juist een goed teken! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
rugpijn heb ik ook weleens.. vooral savonds.. is niks om je zorgen over te maken hoor meestal.. zijn waarschijnlijk je banden die oprekken.. en dat kan een vervelend gevoel geven zowel in je buik als in je rug.. neem een lekkere kruik! niet zoveel zorgen maken.. en bel anders je vk.. zij kunnen je zeker geruststellen meid..
ja idd heb het vooral snacht maar heb er nu op dit moment ook wel last van.... bedankt voor je reactie ga zo de vk bellen
Het kan echt geen kwaad hoor. Buikpijn hoort er een beetje bij, maar je kan er inderdaad een beetje onzeker van worden.
rugpijn had ik ook enorm dit bleek bij mij aan een zenuw te liggen die klem kwam te liggen door me groeiende baarmoeder tevens had ik een slechte loophouding gekregen door de rugpijn,waardoor ik krom ging lopen wat het nog erger maakte sterkte
Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap ! Het hoort erbij, ik dacht ook dat ik ongesteld zou gaan worden want dat voelde precies hetzelfde, ongi krampjes en lage rugpijn. Maar nee hoor die kleine bleef lekker zitten. Ik heb wel nog 2 keer een bloeding gehad met 6,5 weken en weer met 7 weken en toen mocht ik komen voor een echo en het hartje kloptje. Dus ook dat kan allemaal. Het is gewoon heel onzeker die eerste weken en na de machische 12 wekengrens krijg je weer andere dingetjes om je onzeker over te voelen ook dat is een heel normaal gegeven. laat het los, en ontspan ......... je lichaam is druk aan het werk om zich in te stellen op je zwangerschap er veranderd nu zo veel in je lijf. Liefs Vlokje
Gefeliciteerd! Heb het ook gehad in t begin telkens rugpijn en buikpijn was toen ook best ongerust maar na al die toppics gelezen te hebben d8 ik het hoort erbij! Had juist vorige week telkens zeurderige pijn in mn ondrbuik maar is nu weer weg....zal wel de groei van binnen zijn ofzo? Nou geniet van je zwangerschap!
Ik heb het ook met vlagen hoor, denk echt dat het erbij hoort. Heb zelfs als ik niks voel af en toe zoiets van,.. hmm ik voel niks het zal toch allemaal wel goed zijn?!