Hoi allemaal, Ik heb een paar weken geleden te horen gekregen dat ik endo heb. Ik heb dus elke dag buikpijn, alleen de laatste twee dagen bijna niet. Nu zit ik 5-6 dagen voor nod, had gisteren hele lichte roze afscheiding, alleen 1 keer bij afvegen. Vandaag paar druppeltjes bruin bloed. Iemand ervaring hiermee? Heb je nog pijn wanneer je zwanger bent? Liefs Nathalie
Hoi Ik heb ook endometriose maar wij zijn bezig aan ons eerste kindje dus ik kan je niet helpen met het feit of er bij zwangerschap nog pijn is of niet! Groetjes
Hoi, Ik heb ook endo en ben nu zwanger van de derde. Tijdens je zwangerschap heb je nergens last van iig ik had dat niet. Volgens de gyn is zwanger zijn of de pil slikken het beste tegen endo. Ik heb toen tussen de eerste en de tweede heel veel last gehad en de gyn vroeg toen of ik nog kinderen wilde en gaf toen aan dat ik als ik zwanger zou worden ik nergens last van zou hebben. Dus het is een goed teken als je geen last meer hebt!! Door de hormonen wordt je ongesteldheid gestopt en hierdoor ook geen last van de endo. En dat bloedverlies kan een innestelingsbloeding zijn, heb ik ook gehad ongeveer 5 dagen voor NOD Hoop dat je hier iets aan hebt. groetjes Marianne
Hoi Ik heb precies wel het gevoel dat ik minder last heb van pijn sinds ik gestopt ben met de pil. Enkel bij het vrijen is de pijn toegenomen. Hopelijke blijft de pijn zo een beetje weg en komt er snel een baby'tje dan zal ik gerust zijn dat alles goed werkt! Groetjes
Ik had dus wel pijn tijdens mij zwangerschappen. Ik had een vreselijk prikkelbare baarmoeder waarschijnlijk door de endo. Ook veel last gehad van nierstuwing. waarschijnlijk ook door de endo. Heb heel veel in het ziekenhuis gelegen tijdens mijn zwangerschappen.
Ik heb ook endo en ben zwanger. Ik heb ook pijn. Soms in de baarmoeder, maar vooral een heel pijnlijke blaas, waar ook endohaarden op zitten (heb geen blaasontsteking). Ik heb gisteren mijn gyn gevraagd of je endopijn kan hebben omdat ik dacht dat zwangerschap het beste medicijn was. Nou mijn gyn zegt duidelijk, vooral in het begin kun je endopijnen hebben. Pas veel later in de zwangerschap heb je profijt van het zwanger zijn tegen de endometriose. Sommigen blijven de pijn houden, afhankelijk van plaats en mate van endometriose, al zegt dat ook niet altijd wat.
Ik heb endometriose op het middenrif. Dit is een zeer zeldzame vorm waardoor ik tijdens mijn menstruatie enorme pijn kreeg aan mijn rechterarm. Sinds ik zwanger ben heb ik nergens meer last van en na de bevalling zal ik waarschijnlijk een operatie krijgen.
Bedankt voor jullie reacties. Hier alleen nog wat oud bloedverlies. Wel weer last van mijn buik. Afwachten maar, morgen nod. Fingers crossed!
Om dit topic toch nog maar even af te sluiten.... Ik ben zwanger !!! Zit nu op m'n vriend te wachten om het hem te vertellen. Heeft tien maanden geduurd, maar oh wauw, wat een gevoel. Liefs Nathalie
Dank jullie wel! Het lijkt allemaal nog zo onwerkelijk. Maar het is toch echt zo. Heb mezelf al meerdere malen geknepen. Hihi.
Ik heb ook endo en heb twee kindje inmiddels. Bij de eerste had ik gewoon de pijn die ik altijd al had en dat bleef ook tijdens de zwangerschap regelmatig terugkeren . Bij de tweede geen pijn gehda, enkle na en week of 12 wel erge pijn gekregen door een cyste. Het kan dus beide kanten opgaan. heb ook twee vroege miskramen gehad en bij de ene wel de bekende pijn en de andere niet, du sook dat zegt weer niets.... veel sterkte met afwachten!