na 1 dag overtijd te zijn ben ik net tocg ongesteld te worden, teleurstelling maar ja, op naar de 3e ronde pffffffff
Ik was ook 1 dag overtijd, en dacht echt dat het raak was deze keer. Ik had geen buikpijn, en dat heb ik anders wel. Helaas, deze morgend ongesteld geworden... Op naar ronde 6
He dame, echt balen joh, maar met goede moed op naar de volgende ronde! Ik dacht vorige maand in mijn vakantie ook: nu kon het wel eens raak zijn, maar helaas ook weer ongi geworden. Ik probeer nu dus niet meer te denken dat het 'raak'is maar goed het spookt dan toch zo af en toe door mijn hoofd! we zien het wel! Liefs
ik was vorgemaand 5 dagen overtijd kw as moe steken etc etc.... ma tog ongie klote he dat w8ten maja we houden de moet erin haha xxxx
Meiden, ookal willen jullie vast niet horen, maar jullie tijd komt nog wel! Ik kan het me nog als de dag van gisteren herninneren dat ik hier ook nog postte met frustratie over de duivels...En zie nu... Het is volgens sommigen cliche, maar bij ons is het toen wel gelukt, gewoon een maandje afstand nemen van het zwanger willen worden...Geen internet, geen boeken meer lezen, en eens niet lette op de "groene" dagen... ik duim volor jullie allemaal!
ik heb net weer negatief getest, ik wil juist graag ongi worden, dan komt die stomme cyclus weer op gang... vorige keer ging ie zo vlekkeloos en nu schiet het gewoon niet op
Ongesteld worden is nog nooit zo vervelend geweest sinds ik zwanger wil worden. Het lijkt net of de hele wereld bestaat uit zwangere vrouwen, Prenatal winkels en kinderwagens. Of let IK soms nergens anders meer op......? ;-( Maar we moeten Moed blijven houden hoor!
ik moet wel zeggen dat ik dit keer een rare ongi heb, 1 dag overtijd en toen was het wat rozig, daarna slijmerig rood, en nu na 2 dagen begint het te vervagen naar rozig/bruinig. .. echt heel raar.