Bruinverlies/ ongesteld?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sjaan1983, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaan1983

    sjaan1983 Lid

    29 jun 2007
    29
    0
    0
    Hallo!

    Ik ben in de 1e ronde, 18 juli de eerste dag van mijn laatste menstruatie na jarenlang pilgebruik.
    Week voor mijn eisprong (uitgaand evan cyclus van 28 dgn) veel buikpijn gehad, moe, misselijk enz, ontpillen dus!
    Volgens mijn banner mag ik nu over 3 dagen testen, zou dus NOD zijn. Maar nu heb ik sinds gister wat bruinverlies, paar druppels in mijn onderbroek, niet bij afvegen.
    Vanmorgen vlug tampon gebruikt, ook daarin alleen wat bruin. Geen rood te bekennen.
    Hoe moet ik dit nu zien? Is dit een beginnende menstruatie? Of kan het nog een innestelingsbloeding zijn?
    heb wel pijnklachten in mijn onderrug en ben erg vermoeid en dizzy af en toe..

    Hoop ff wat tips en erkenning te vinden hier, tis zó spannend allemaal!

    Groetjes Sjaan!
     
  2. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik denk toch dat het de aankondiging is van je ongi.
     
  3. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    zeg nooit nooit natuurlijk, maar denk dat het een beginnende ongi is...Zo ging het bij mij ook na het stoppen...
     
  4. bambi82

    bambi82 Actief lid

    13 jul 2007
    252
    0
    0
    Hoi hoi,

    Tja weet niet wat het kan zijn, zit ongeveer met zelvde probleem alleen zit ik vroeger in mijn cyclus en heb wel rood bloed verlies niet veel maar al wel 2 dagen en zit kan op dag 18 van mijn cyclus.
    Ik weet niet wat ik hier van denken moet, maar ongie is dan wel erg vroeg ? toch ?

    Ook mijn eerste ronde, dus miss. ontpillen.?

    Groetjes bambi
     
  5. sjaan1983

    sjaan1983 Lid

    29 jun 2007
    29
    0
    0
    als het een innestelingsbloeding zou kunnen zijn, is het daar dan te laat voor nu?
     
  6. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    innestelingsbloed kan nog wel tot 10 weken meteen zwangerschaps althans zo noemen ze dat dan nog
     
  7. sjaan1983

    sjaan1983 Lid

    29 jun 2007
    29
    0
    0
    tja, alles dus afwachten, vandaag dag 3, en het blijft bloeden, het wordt meer maar is alleen nog maar bruin.
    is het dan wel 'gewoon' ongesteld?
    en vanaf welke dag tel ik dan voor mijn volgende cyclus? donderdag toen het maar een beetje was? of toch afwachten tothet echt roder wordt?
    had nu dus mijn 1e cyclus maar 25 dagen.. doe je dan de 'volgende cyclus weer 28 of toch 25?
     
  8. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Afwachten tot het roder wordt idd. Dag 1 tel je pas als je echt rood vloeit. Bruin telt dus niet als ongi.

    Je kunt deze eerste ronde dus nog even doortellen. Voor de volgende ronde zou ik de banner dan op hetzelfde aantal dagen als deze ronde zetten.
     
  9. sjaan1983

    sjaan1983 Lid

    29 jun 2007
    29
    0
    0
    ok, dankjewel!
    dan wacht ik nog ff af!
    als het alleen maar bruin blijft, wat dan te doen? mijn banner zegt dan mag ik morgen testen, en hoe leuk het me ook lijkt, zal wel niet positief zijn lijkt me?!
     

Deel Deze Pagina