hallo allemaal, ik ben neline en 23 jaar oud, afgelopen mei ben ik getrouwd. wij willen graag een kleintje en zijn daarvoor hard aan het oefenen. afgelopen maand dachten we allebei dat het raak was, ik had zere brosten en een vieze zure smaak in me mond, maar toen ik gister ochtend wakker werd was dat verdwenen. had meteen door dat het weg was. later op de middag werd ik ongesteld dik 5 dagen te vroeg. vreselijk balen en heb een goed potje zitten huilen. vandaag baal ik nog steeds en probeer ik de knop om te zetten voor een nieuwe maand. lukt alleen nog niet zo. ik was er zo van overtuigd dat ik zwanger was. ik hoop via deze site mezelf weer op te beuren voor een nieuwe maand liefs liefs
Welkom hier! Ik ben ook in mei getrouwd en een dag of twee voor Sinterklaas had ik een positieve zwangerschapstest in handen. Ik hoop dat dat ook voor jou straks geldt!
das lief van je!!!! hopelijk gaat het bij ons het zelfde als bij jullie maar op het moment ben ik er niet zo zeker van of het gaat lukken
Neline welkom en succes met zwanger worden! Altijd moet blijven houden ook al is het soms moeilijk *knuf*
hey hey, ja dat weet ik, maar ik had het zo graag gewilt deze maand. we waren er ook al vanuit gegaan dat het nu wel goed zou gaan. ben vanaf vanochtend begonnen met temp. methode hopelijk helpt dat. hoe lang ben jij al bezig en op wat voor manier?
Ik ken het Neline. Ik was super misselijk 2 weken lang en heel erg moe. Vanochtend een bloeding gehad, nog niet zo erg als bij een normale ongesteldheid maar ik ga nog even nergens vanuit. Wij zijn vanaf augustus bezig. Ik slik momenteel zwanger worden van Etos en wil ook gaan tempen alleen dat moet ik nog even bekijken hoe dat het moet. Dit wordt voor ons dus ronde 4 waar we in gaan. We willen het allemaal graag hier, daarom is de teleurstelling soms zo groot.. Hield het vanochtend ook niet droog toen ik naar de wc ging en bloed zag.
nee dat geloof ik best dat je moest huilen, had ik gisteren ook. ik slik van davitamon mama compleet. hoe oud zijn jullie als ik vragen mag?
Dat zeer zeker maar als we elkaar eerder waren tegengekomen waren we ook veel eerder begonnen haha mn 1e zwangerschap *lucas, wat een miskraam werd* was met mn ex.
meer dan 3 jaar geleden nu. Maar dit is jouw welkomstopic haha als je vragen hebt of iets of informatie wilt hebben dan kan je me een prive bericht sturen.
Hoi welkom hier, ik ben ruim anderhalf jaar bezig geweest en iedere ronde is er 1 teveel maar als het eindelijk is gelukt en goed gaat is het zo de moeite waard ben ook 23
leuk een jonge meid die moeder wordt. hopelijk gaat bij jou alles goed!!!!! heb je hier voor wel eens een miskraam gehad? geniet van je zwangerschap
we hebben bij clubs een hele club met jonge moeders, jonge zwangeren en jonge meiden die zwanger willen worden.. tenminste van onze leeftijd (heet jong, en zwanger willen worden) ik heb een keer een miskraam gehad in 2007 alweer en dit jaar in maart zwanger geworden, maar mijn man heeft heel weinig zaad dus 't was wel een wonder toch nog zwanger geworden Ik wacht nu op de bevalling nog