Hallo allemaal, Ik ben Sandra, 24 jaar en kom uit een gehucht in Limburg. In maart dit jaar ben ik gestopt met de pil, en zijn we druk gaan klussen voor een kleintje. Eerst had ik 2 cycli van 14 dagen, daarna 1 van 37 dagen, en de laatste van 32 dagen. Mijn laatste menstruatie begon op 16 juni. We gingen er vanuit dat ik tijdens onze vakantie ongesteld zou worden, maar het bleef uit. Thuisgekomen 2 tests gedaan, die waren negatief. Van de huisarts heb ik provera gekregen, maar een week na de laatste tablet nog niet ongesteld. Dezelfde dag nog een test gedaan, en er verscheen een vage streep (test van kruidvat) Een paar dagen later ben ik weer naar de huisarts gegaan, en ook hier gaf de test een vage streep. Woensdag heb ik een afspraak bij de vroedvrouw, en ik hoop echt niet dat ik voor niets ga. Want afgezien van een paar kleine dingen, zoals vaker plassen, krampen in mijn baarmoeder alsof ik ongesteld moet worden, pijnlijke borsten, en een soort spierpijn als ik opsta (boven de liezen) heb ik nergens last van. Ben dus een beetje benauwd of het niet vals alarm is.......
klinkt wel alsof je zwanger bent en die kruidvattesten zijn heel gevoelig he, daar kan je al heel vroeg mee testen.
Zoooow, dat klinkt allemaal spannend zeg! Ik denk dat ik het niet meer zou houden van de zenuwen hahaha! Hoop voor je dat het 'raak' is! Welkom op het forum trouwens Liefs!
Gisteren bij de vroedvrouw geweest, en ik ben dus echt zwanger!!! Waarschijnlijk tussen de 9 en de 11 weken!!!
Van harte gefeliciteerd en geniet er maar fijn van. Ik mag volgende week testen en hoop dat het goed resultaat is. Doei groetjes van teddy.