Aller eerste wil ik iedereen feliciteren met jullie zwangerschap! Dat is uiteraard een geweldige nieuws dat er is. En hopelijk genieten jullie ervan! Ik ben ook zwanger, dat kwam ik pas erachter. Hoewel de huisarts zei dat ik spatische darmen had. Omdat ik voor zwanger werd had ik problemen met mijn lever. Maar door diverse onderzoekjes bleek dat het alles goed is met mijn lever, maar dat ik last van de spatische darmen heb. En dat zit helaas ook in de familie Maar de gynaecoloog zei dat het teken van zwangerschap zou zijn! Mijn partner en ik waren zo Maar tegelijkertijd ook blijdschap! Want ik had eigenlijk problemen met eisprong. De eerste medicijn die in december kreeg, gaf geen eisprong. (merk weet ik ff niet meer) Maar de tweede medicijn: CLOMID die slikte ik nog pas half januari en die GAF WEL EISPRONG! De resultaat hebben we niet durven dromen, maar we zijn er erg blij mee!
Hoi Dames, Jullie ook van hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Het spannendste is dat je straks 1e echo gaat krijgen en dan beseft je pas echt dat er klein wezentje in je buik zit. Dat weet ik bij mezelf, ookal heb ik nog geen echo gehad. Via internet of op tv kan je het zien hoe bijzonder t is. Maar van jezelf is nog bijzonder! Geniet er zoveel van, want dat probeer ik ook! Groet Jo