Ik kan dus helemaal niet lachen bij Funniest home video's en dergelijke als ze filmpjes laten zien van kinderen die vallen, ergens hun hoofd tegen stoten, gebeten worden door een vogel ofzo en dat soort dingen. Vind dat helemaal niet grappig. Ook al huilen die kinderen helemaal niet en gaan ze door met waar ze mee bezig waren, lach ik er nog niet om. Ben ik nou zo'n saaie doos die daar niet om kan lachen of zijn er meer mensen die dit niet leuk vinden?
nee daar hou ik ook niet van... maar als een volwassene keihard op zijn bek gaat (bijv bij skaten) lig ik wel dubbel
Ik ook... "ongelukken" met kinderen schrik ik altijd van en vind dat alles behalve grappig... Met volwassenen, vooral als het eigen schuld is kan ik heel hard om lachen.
Ik kan er meestal niet om lachen, soms zie je beelden, dat kindjes zooo ontiegelijk hard vallen. En dat de ouders dat gewoon filmen en erbij staan te lachen Vreselijk vindt ik dat.
Ik snap nooit dat je kunt blijven filmen op zo'n moment... Er is ooit nog een sire campagne geweest, waarin ook dat soort 'grappige' dingen gebeurden, maar die kindjes raakten dus wel gewond . Die ouders waren dus ook blijven filmen. En nee, ik kijk dat soort 'grappige' filmpjes niet.
Nou ben dus gelukkig niet de enige. Tijdje terug op tv gezien dat een kindje dat net kon lopen een staande kapstok op haar koppie kreeg en dan het houten stuk, dus niet de zachte jassen. Wat is daar nou leuk aan? Of kindjes die van de glijbaan vol op hun gezicht vallen. En dan zie je niet eens de camera een trilling maken van dat degene die het filmt schrikt. Inderdaad volwassene die op hun muil gaan is wel grappig, die kunnen vaak zelf wel bedenken dat wat ze doen erg dom is.
Nee! Staat me nog een filmpje bij van een kindje dat voorover van de vensterbank valt op de kin en echt t koppie zo knakt.. Aaah! Ik kan daar niet eens naar kijken, vreselijk!!
Ik kan er ook niet om lachen. Maar nu moet ik wel zeggen dat ik zelden om een mop kan lachen, vind ik meestal ook niet zo lachwekkend op de een of andere manier
Ik ben hélemaal wég van leedvermaak, en dit soort programma's. Maar dan vooral de volwassenen en pubers die beter zouden moeten weten (en dieren die gek doen). De filmpjes met kinderen vind ik tot op zekere hoogte leuk, mits het een alledaags 'ongelukje' betreft, maar ik kan heel slecht tegen die filmpjes waarin een kind een rotsmak maakt, en de ouder blijft lekker doorfilmen. Ikzelf had allang mijn camcorder aan de kant gesmeten..
Ik vind het te flauw voor woorden die filmpjes. Niet grappig en vaak superslecht beedkwaliteit. Vind alleen dierenfilmpjes met honden en katten geinig en vaak erg lief!
Als een kindje zich pijn doet stokt vanzelf mijn adem. Schrik me rot... met andere grappen die niet pijnlijk zijn kan ik dan wel weer lachen.
Vind het punt 1 totaal NIET grappig als wie dan ook maar een rotsmak maakt (darwin awards daargelaten ). Als het achteraf mee blijkt te vallen en het gewoon een vaag gedoe was ok maar niet als er daarna een zh bezoek aan vast zit. En punt B ERG goeiekoop als ze filmpjes van het internet plukken om er een programma mee vol te maken (paar keer gezien die weinige keren dat ik de tv gebruik om een zender te bekijken ipv een dvd of gedownloade film oid) Hallo hoe triest is het gesteld met de tv in Nederland!?!
Dit. Ik voel me soms weleens een kreng als ik weer sta te lachen om iemand. Hoewel, ik vraag altijd eerst of het gaat. Daarna laat ik me eventueel gaan
Ik vind filmpjes met kinderen die zich pijn doen ook naar om te zien, zelfde geld voor dieren. Soms zijn filmpjes met dieren wel grappig wanneer ze bijv. hun eigen schaduw willen vangen oid maar er zitten ook vaak genoeg filmpjes tussen van dieren die in hele benarde posities zitten oid en het echt niet fijn vinden wat er gebeurt.
Of je nu al dan niet van dat soort filmpjes houdt is een kwestie van persoonlijke smaak. Kan ik begrijpen. Maar dit soort programma's bestonden al vér voordat men zelfs maar kon drómen van mobiele telefoons en internet (en geloof me: ik ben zo'n fossiel die in die tijd is opgegroeid). Ik denk eerder dat e.e.a. omgekeerd is: Internet heeft goede ideeen opgedaan van TV, maar omdat het meer direct/interactief is lijkt het ineens andersom...