Op twitter had iemand geplaatst om 11:50 uur vandaag een bloedbad aan te richten bij de VD in Haarlem, diegene noemde zichzelf ook CircusBloed en meldde dat het prijzencircus bloederig zal beginnen. Marrechaussee, politie etc uitgerukt. Hebben we weer te maken met een grappenmaker die denkt dat dit grappis is of? Hoe serieus nemen jullie dit?
Gelukkig is er iemand opgepakt! Ik ben blij dat ze het wel serieus nemen! Nu is er ook iemand die dreigt met een aanslag op een AH in Den Haag!
Ik neem het wel serieus en ben blij dat de politie dit ook doet. Mensen die dit soort dingen verzinnen en wat mij betreft sowieso hulp nodig!
ja de verdachte is idd aangehouden, gaat schijnbaar om een ex werknemer van de VD die zo wraak wilde nemen.
Toevallig werk ik een aantal straten verderop, en was gisteren ook aan het werk. Ik neem het niet serieus, het is iemand die even te veel naar het nieuws gekeken had de afgelopen dagen en dacht "wat ze in Kenia kunnen kan ik ook". Tevens zo je "wraak" nemen? Succes, nu kom je nooit meer ergens aan t werk. Het was gisteren veel stiller dan normaal in de stad, mensen waren toch bang en helemaal met kinderen natuurlijk. Wat mij betreft, als iemand schuldig wordt bewezen, laat hem/haar maar opdraaien voor de gemiste omzet van V&D en alle winkels er omheen, justitie kosten (politie, marechaussee, etc) plus een extra hoge boete voor maatschappelijke schade. Tot zover nog even wat ik erover kwijt wilde.
Oh pfff ik zou daar ook niet graag gaan winkelen. Straks kunnen we niet meer fatsoenlijk hier over straat zonder dat iemand steeds een pistool trekt of een mes..