Had een paar jaar terug iets uitgeleend aan iemand en toen ik het terugkreeg rook het zo lekker; wasmiddel dan. Het rook naar musk en zo lekker fris, mmmm kan die geur gewoon nooit meer vergeten. Ben nu dus al heel lang op zoek naar die geur. Heb zoveel verschillende merken geprobeerd en ook in de supermarkt aan alle wasmiddelen een voor een geroken. Het ruikt dus naar het parfum musk; heel vaag dus, maar ik hoop dat jullie mij toch kunnen helpen. En waarom ruikt mijn was nooit gewassen. Doe ik dan te weinig in het bakje?? Ook als ik een wasverzachter gebruik, ruikt het bijna niet. Hoe krijgen sommigen het toch voorelkaar dat je hun kleren vanaf 2 m kan ruiken? Ligt dat misschien aan mijn wasmachine. Ik heb nl. zoveel dingen uitgeprobeerd maar mijn was ruikt nooit echt gewassen
als je aan een wasmiddel of wasverzachter gewend bent, ruik je het steeds minder en van verre het al kunnen ruiken, dan moet je toch flink wat ervan bij de was doen lijkt me haha kan je helaas niet helpen welk wasmiddel je zoekt
ja idd regelmatig even je wasverzachter wisselen dan ruik je het zelf misschien weer wat beter.. Mijn moeder zegt altijd dat ik twee geurballen heb rondlopen (mijn kids) maar ik zelf ruik het niet meer haha
Goh ik zou het niet weten, maar ik gebruik bijv. lenor wasverzachter en dat ruikt ook lekker. Gebruik je wel wasverzachter want vaak ruikt dat het sterkst.
Ik wilde ook al zeggen, misschien lenor! Dat blijft goed hangen en de witte is lekker fris vind ik! Ook de kleine roze van Robijn klein en krachtig kleur vind ik erg lekker. En mijn was ruikt het lekkerst als het buiten gehangen heeft!
Persil ruikt volgens mij ook heel sterk. Kreeg laatst kleertjes van Fabiënne terug van m'n schoonmoeder, en vond 'm wel erg sterk en lekker ruiken. Wij hebben altijd van Robijntje, hoor van iedereen dat mn kleding lekker ruikt, maar ik ruik t zelf niet. Ik heb ook 5 verschillende flesjes staan, maar alsnog ruik ik t nooit.
Persil vloeibaar een witte fles inderdaad, bedoel je die niet ? die ruikt echt super lekker. hier merk ik het verschil wel in geur afhankenlijk van wat ik gebruik, persil,lenor,robijn,sunil enz... ik heb eigenlijk van alle merken wel wat staan, en wissel het zo nu en dan af, en dan blijf ik zelf het verschil wel merken! Vindt het zo lekker ruiken vers gewassen was
misschien is het eenmaal gewassen in de kast neer gelegen met motte ballen?? die ruiken toch ook zo ?? tenminste mijn oma had dat tenminste.
vind de was van mijn zus ook altijd zo verschrikkelijk lekker ruiken...dus ikke ook maar eens het zelfde wasmiddel gekocht...nou, denk je dat ik er zelf nog wat van rook gebruik nu alles van robijn...maar ook dat lekkere geurtje ruik ik niet meer aan mn was :x heb lang volgehouden dat dat dan aan mn machine moest liggen ofzo, dat die niet goed wat...maar heb nu een nieuw machine en ook die doet het niet
Ik weet niet welke wasmiddel dat geweest is. Wel vind ik Robijn wasverzachter veel langer ruiken dan een goedkope variant. Ook voor het beddengoed is het heerlijk. Ik slaap nu wel 3 a 4 nachten in een zogenaamd fris-gewassen bed. Met goedkope varianten is die geur veel sneller weg. En de was buiten drogen, vind ik ook altijd zo lekker
Door regelmatig te wisselen van wasmiddel blijft de geur langer hangen ( heb ik het idee ) Ik was de witte was met Witte Reus en de bonte was met Dash. Maar vind de robijn ook lekker.. helaas nu voor het komende jaar Witte reus/Color reus ingeslagen ivm goede aanbieding.
MIsschien heeft ze hem niet gewassen en alleen gedragen met haar parfum hihi Bijvoorbeeld musk by alyssa ashley
Ik vind de geur van wasmiddel/wasverzachter altijd het beste tot zijn recht komen als de was lekker in de frisse lucht gedroogd heeft . Dus bij voorkeur buiten of voor een open raam. Dat zou ik dus eerst proberen voordat je meer spul gaat gebruiken