Ladies, Ik moet morgen naar het AMC in Amsterdam en wilde er een shopmiddagje van maken in de buurt van het AMC. Weet iemand een leuk winkelgebied daar in de buurt waar ik ook mijn auto kwijt kan? Ik wil Amssterdam Centrum niet in ivm drukte en duur parkeren..
Amsterdamse Poort ligt in Zuid-Oost, net als het AMC. Metrostation Bijlmer. Er liggen heel veel parkeerterreinen rondom het winkelgebied. Ik vind het er best leuk winkelen, het is heel uitgebreid. Aan de andere kant van het metrostation Bijlmer ligt de Arena, met een mega-prenatal, perry sport, media markt en Villa Arena (overdekte mall met woonwinkels). Dit stuk heeft ook een paar eigen parkeergarages.
Bij de Amsterdamse Poort zijn er genoeg parkeergarages. Wij gaan af en toe ook naar de Amsterdamse Poort als we naar het AMC moeten. Amsterdamse Poort
Je hebt idd de amsterdamse poort, parkeergelegenheid genoeg. en de villa arena, met eigen parkeergebied. Voor de rest is achter het AMC een kleine buurtcentrum, Reigersbos. Jammer dat je niet vandaag moest, dan had je direct de markt mee kunnen pakken in de A'damse poort. Ook heel leuk. Succes morgen!