Zwemmen met peuter van 2 in Drenthe (bonte wever?)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Luvv, 25 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Welk zwembad raden jullie aan? We zoeken een zwembad met een mooi peuterbad en waar het op gewone doordeweekse dagen niet al te druk is. Nu zag ik de bonte wever in assen. Dat leek me wel wat. Iemand ervaring daarmee? We gaan op een doordeweekse dag en buiten de schoolvakantie.

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Wij zijn daar geweest, maar ik vond het niet bijzonder leuk voor die kleintjes. Er is wel een peutergedeelte met een glijbaantje, maar niet heel speciaal. Als je iets meer tijd hebt en niet te ver naar het oosten zit, dan is het zwembad in Kampen een aanrader. Groot peutergedeelte, allerlei speelmateriaal in zowel een laagje water (5 cm), zithoogte (15 cm) als iets meer "zwem" hoogte (60 cm). Mijn dochter kan zich hier echt perfect vermaken, én het is afgesloten met een hekje, dus ze kunnen niet weg. Kun je zelf rustig bij een tafeltje gaan zitten terwijl je een oogje in het zeil houdt. Echt een aanrader!

3. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ok bedankt voor de tip. Hebben jullie kinderen trouwens ook iets van waterschoentjes aan? Zwembaden zijn toch vaak glad. Dit is de 1e keer dat we gaan zwemmen dus ik weet er niks van haha.

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Ik ben ook in Assen geweest, maar ik vond het ook niet zo bijzonder...maar misschien ben ik verwend als Randstedeling oid...? ;)

Ik doe J. (de oudste) altijd van die surfschoentjes aan (gewoon van Van Haren, maar je ziet ze overal), vind ik ideaal.

5. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ik ga ook maar even van die schoentjes halen denk ik. Onze dochter is nogal een druktemaker en moet er niet aan denken dat ze uitglijdt en raar terecht komt.

6. mol81

mol81 Niet meer actief

In welke regio zoek je een zwembad? Tropiqua in Veendam en Tropiquana in Emmen zijn echte aanraders voor peuters. En niet O duur als de Bonte Wever.

7. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Je bedoelt aquarena in Emmen denk ik:)

8. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    emmen zijn geweest, mooi afgesloten peuter gedeelte.

9. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Dan gaan we eerst s een x naar de aquarena denk ik. Bedankt!

10. Kerszje

Kerszje Niet meer actief

Wij gaan binnenkort naar het zwembad van Hof van Saksen in Nooitgedacht (Rolde). Misschien is dat iets?

Deel Deze Pagina