Hoi Dames, Wij weten nog niet wat we krijgen, maar ik weet gewoon zeker dat het een jongetje is. Ben al lang aan het zoeken naar leuke namen, alleen tja, niks is goed genoeg Wij houden van korte aparte Nederlandse namen. Die niet veel voorkomen dus maar wel makkelijk zijn uit te spreken en te schrijven. (ja lastig he haha). Wie heeft er een idee? xxx
Collin Ivan Micha Kian Ivo Aiden Liam Ian Mats Brent Jort Mika Vind het zelf ook Super lastig!!! Succes!
Ik vind jongensnamen ook moeilijker. Ik hou van aparte namen die je gewoon Nederlands kunt uitspreken. Alles wat ik mooi vind is nog niet goedgekeurd door m'n vriend... zucht! Siemen Jaro Ties
Ja Rune staat op mijn lijstje. De rest ook mooie namen, zit wel wat leuks tussen. Maar ik wil er nog meer horen
Teun Mees Olaf Pim Mike Levi Mats Daan Tijn Timo Tycho Jens Jonne Kai Sten / Stan / Stijn Tom / Thom Finn Storm Bink Jarno Tim Thijs Mark Gijs Joep Ties Wout Bram Job Koen Bas Rik / Rick Roy Luc Jim Paul
@ ElletjJo, Hidde is mijn favoriet alleen mijn vriend houd hier helemaal niet van!! Je hebt een mooi lijstje, zitten een paar leuke tussen