Ik had vanmorgen een enorme bloeding na het tempen toen ik op de wc zat....... echt raar en ook met stukjes weefsel. Voelde me verder kip lekker... Ben me een ongeluk geschrokken en ga verlopig niet meer tempen. Wie heeft dit ook weleens gehad?
sorry maar ff voor de duidelijkheid uit welk "gat" kwam het bloed dan ? En was het helder rood of oud bloed.
Raar hoor Ster Nooit gehad....Temp je rectaal? Is wel jammer als je het hierdoor "moet"laten.... Suc6!
het kan zijn dat je wat beschadigd heb als je het rectaal doet is niet zo heel vreemd gebeurt vaker werk in de verpleeging en kom het vaak tegen een beetje vaseline doet ook wonderen maar kan me voorstellen dat je geschrokken bent
neem aan dat je je thermometer toch in je anus inbrengt en niet in je vagina? Zie het verband dan niet helemaal want dat is een totaal ander gat!
Dank voor alle reacties! Dit lucht erg op! Voor de duidelijkheid ik temp dus rectaal inderdaad. Misschien even een paar daagjes niet tempen en dan met vaseline, dankje Pammy voor de tip!