ben per ongeluk zwanger geraakt

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door karimaa27, 9 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

ik ben ook meerdere keren per ongeluk zwanger geraakt en heb ook bij mijn dochter gehuild bij de test maar dat is gelukkig helemaal goed gekomen, maar dat was inderdaad ook omdat mijn zoon net 3 maanden was en ik meer paniekerig dan verdrietig was ;)

2. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

gefeliciteerd en geniet er van

3. ikram2018

ikram2018 Actief lid

23 sep 2005
    130
    0
    0
    Gefeliciteerd geniet ervan meid. en het komt allemaal goed!
    groetjes Ikram

4. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    je kunt het ook als een voordeel zien, de kinderen hebben erg veel aan mekaar, en als ze volwassen zijn heb jij je handjes weer vrij. mijn dochter is 1 jaar en 9 maand als de 2e komt. maar super welkom. gefeliciteerd meid, geniet maar lekker

5. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Ik zou willen dat het bij mij zo gemakkelijk ging... ben wel een beetje jaloers op je. Probeer er van te genieten en het komt helemaal goed!

Gefeliciteerd!

6. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Tuurlijk komt het goed met julie. Een vriendin van mij is na dat ze is bevallen 2 maanden later weer zwanger geworden, en nu heeft ze 2 ventjes van bijna 2 jaar en de kleine is 1 jaar, dat is echt leuk als ze achter elkaar lopen met die pamperkontjes. Je red het wel en geniet er maar van.

Gefeliciteerd.
    Groetjes Jolie

7. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Beste Karima,

2 kleintje is inderdaad heel zwaar. maar je krijgt er ook veel liefde voor terug.

Mooi dat je het kind houd en geniet van je zwangerschap.

suc6

groetjes

8. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Van harte gefeliciteerd en probeer ervan te genieten meid...

9. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Gefeliciteerd Karima, en ben je al een beetje aan het idee gewend?
    Ik was ook ongepland zwanger, kwam er na 15 weken achter dat ik zwanger was, maar ik was wel meteen vanaf het begin heel blij. Ik was alleen even onzeker wat de reactie van mijn man zou zijn, en die moest inderdaad 1 dag aan het idee wennen en toen was hij ook heel blij. Misschien als jij volgende week aan het idee gewend bent dat het heel anders voelt ;)
    Het is in het begin even zwaar met 2 kleintjes maar ze hebben qua leeftijd wel veel aan elkaar denk ik.
    Ik hoop dat je na de eerste schrik van je zwangerschap kan gaan genieten meid!

10. nicci83

nicci83 Bekend lid

10 jul 2006
    591
    0
    0
    ik wil je toch feliciteren en geniet er van!

11. Rhode

Rhode Lid

10 nov 2006
    90
    0
    0
    administratief medewerkster
    ZuidHollandia
    Helemaal mee eens! K zou dolgraag zwanger zijn! :cry: Desnoods 2 snel achter elkaar.
    K kan ook niet begrijpen dat iemand er over na moet denken of ze het kind wil houden of niet. :rolleyes:
    Dan kun je niet heel blij op t geboortekaartje zetten dat je dolblij bent en dat het een klein wondertje is en dat het zo welkom is. :confused:

groetjes Rhodé

12. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Van harte! Ik ben blij dat jullie deze keuze hebben gemaakt. Geniet ervan!

13. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ik begrijp het wel, je kan geen appels met peren vergelijken iedereen heeft een andere agenda. Als je het totaal niet verwacht om zwanger te kunnen zijn dan kan dit als een shock komen. Dan heb je eventjes de tijd nodig om je gedachten op een rij te zetten. En dat wil niet zeggen dat je er niet blij mee bent!

Als je bewust bezig bent met zwanger proberen te raken dan komt het niet als verassing, maar als resultaat van waar je mee bezig mee was om te plannen.
    Er zullen altijd anderen zijn die niet eenvoudig zwanger raken, maar dat maakt het probleem van een ander ook niet kleiner of eenvoudiger.
    Houd ook altijd achter in je hoofd dat jij niet in de relatie van een ander of in de portemonee van een ander kan kijken.
    Allemaal toch zaken die veelvuldig besproken worden op dit forum voor je aan kinderen denkt.
    Dit hoeft hellemaal op de topic starten niet van toepassing te zijn.
    Maar houd altijd in de gaten iedereen heeft zijn eigen verhaal en maakt zijn eigen keuzes. Er zullen altijd mensen bestaand die een abortus uit laten voeren terwijl jij zo graag zwanger zou willen worden.

Ik vind het erg goed dat je nu het kindje wilt houden, maar ik heb begrijp dat je aan het idee moest wennen. En dat je daar zo eerlijk voor uit bent gekomen, respect! Daar is moed voor nodig.
    Dat is niet eenvoudig zeker niet op een forum waar iedereen zo bezig is met het plannen van een kindje.

Groetjes Marlies

14. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Idd mamalieske heeft gelijk, zo simpel zitten de dngen nu eenmaal niet in elkaar, niet iedereen is gelijk.

Deel Deze Pagina