meiden hoe zit het nou met het geslacht ? is een meisje nou 2 of 3 streepjes ? ik heb een echo in mijn album staan met 28 weken is geen streepjes meer heeft al vet ,maar kijken jullie nog even voor de zekerheid? ik probeer er morgen nog wel even 1 in te zetten met 20 weken die heeft nog wel die streepjes .. alvast bedankt ps je moet bij het pijltje kijken links
Ik denk wel dat het een meid is hoor. De schaamlipjes zijn erg opgezwollen waardoor het ook op balletjes kan lijken. Alleen is er verder niets te zien en bij jongen hangt er normaal gesproken toch duidelijk iets naast. Op de foto is het misschien niet al te duidelijk, maar in het echt lijkt het me sterk als ze dat over het hoofd hadden gezien.
Ik denk ook een meisje hoor, ik had even gekeken op deze site met foto's en de 5e foto lijkt erg op die van jou, en dat is ook een meisje! http://menmfenm.xsbb.nl/viewtopic.php?f=16&t=287545
bedankt voor jullie reactie iniminie heb je daar een foto van ? erg he de twijfel slaat ineens zo toe ,komt ook wel door de verhalen die je hoort ...
ja op mijn echo foto is alles wat slanker,omdat ze jonger is,maar ziet er precies hetzelfde uit en de echoscopiste twijfelde niet eens,was echt ene meidje zei hij ja ik twijfelde ook,maar dat komt omdat je teveel leest en vergelijkt,moet je eigenlijk niet doen ik heb er 2 foto,s van,maar kan ze er niet opzetten helaas momenteel,me camara is kapot ik heb 2echofoto,s van me zoontjes,en dan zie je echt wel wat hangen(pielie) en dat zie je bij die van jou niet,dus je kan er echt vanuit gaan dat het een meidje is hoor
bedankt ja ik lees ook veel te veel hoor ,heb zelfs al 5 x bevestiging gehad van verschilende mensen 18 weken 20,24,26,28 weken en nu wil ik maandag weer even gaan erg he ! Ik zou het zo bizar vinden als er ineens een jongen uitkomt ben zo ingestelt op haar ze heet al echt zo ,en zie haar al voor me de kleertjes hangen klaar en alles is roze ,lijkt mij zo,n bizarre omschakeling!en nu het zo dichtbij komt wordt ik zo zenuwachtig!
kan ik me ook echt wel voorstellen hoor ik heb dat ook,hoe meer ik vergelijk en lees,hoe meer ik ga twijfelen maar je kan er beter vanuit gaan dat ze goed hebben gegokt,en als je iemand hebt gehad,die het al jaren doet,dan zitten ze er niet zomaar naast hoor de echte zekerheid heb je altijd pas als het geboren word, bij me zoontjes twijfelde ik nooit,kreeg het geslacht te horen,en dat geloofde ik,maar toen zat ik nog niet op forums,en ik vergeleek niks,ik ging ervanuit,ik heb mezelf betrapt hoe meer ik lees en vergelijk,hoe meer ik onzeker word probeer er lekker van te genieten,van je roze kleertjes en spulletjes ga ik ook doen
Het is een meisje hoor .. durf het echt met zekerheid te zeggen in mijn album staat een foto van mijn eerste dochtertje van het geslacht.. moet je maar es kijken, lijkt er veel op
ik kan hem niet zien is erg klein ,heb je hem ook groter ? met hoeveel weken is deze gemaakt ? iniminie ik ben blij dat ik niet de enige ben ik schaam me echt een beetje dat ik steeds die echo,s doe ,maar ben gewoon zo onzeker ,heb ook besloten dat ik het bij de volgende niet meer wil weten kan ik ook niet twijfelen ....... liefs
je hoeft je niet te schamen voor je onzekerheid hoor dat hebben 8 van de 10 vrouwen,die onzekerheid hoop dat je nu minder twijfelt enzo,door het zien van die andere echo foto genieten,dat moet je nu doen
ik moet inderdaad lekker genieten is nog zo kort ,krijg ik dalijk nog spijt van ! bedankt voor jullie antwoorden en een hele fijne zwangerschap!