ben radeloos..

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Lovely87, Oct 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovely87

Lovely87 Lid

Sep 29, 2008
    28
    0
    0
    Zeeland
    Hoi Dames,

Ben soms radeloos, heb gewoon zo veel last van me buik, omdat heel me buik gewoon zeer doet. darmen enzo..

dat ik soms denk van hoe kom ik hierheen, hoe lang hou ik nog last van me buik ja ongeveer 12 weken, van veel dames gehoord dat ze tot 6 maanden boven de pot hangen.

nou ik wil der niet eens over denken dat je zo lang eroverheen.

Ik moest me helaas ziek melden van me werk, kon gewoon niet op me benen staan.

daarom vraag ik alle dames, hoe komen jullie de eerste pijnlijke weken door.. van week 1 tot week 12 of hoe langer nog wel..
    en heb je veel pijn enzo..

misschien ken ik jullie advies wel volgen.

Groetjes tamara.

2. Wonder24

Wonder24 Lid

Oct 7, 2008
    87
    0
    0
    Administratief medewerker
    Utrecht
    Loverly,

Als je zoveel extreem pijn heb, zou ik toch echt wel een langs de verloskundige gaan om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten!
    Ik wil je niet bang maken maar zoveel extreme pijnen die jij beschrijft zou ik toch wel langs de verloskundige gaan.

Succes.

Liefs,
    Wonder

3. Lovely87

Lovely87 Lid

Sep 29, 2008
    28
    0
    0
    Zeeland
    Hoi Wonder.

Ik heb al gebeld naar de verloskundige en ze zegt dat het normaal is, de ene heeft meer pijn dan de andere, ik dus meer, helaas maar het is niet anders, heb wel medicijnen gekregen tegen de buikpijn en misselijkheid, het helpt toch wel een beetje, ben der blij mee..

Volgende week vrijdag naar de verloskundige voor een onderzoek..

Groetjes Lovely

4. Wonder24

Wonder24 Lid

Oct 7, 2008
    87
    0
    0
    Administratief medewerker
    Utrecht
    Oke.. dat is dan wel geruststellend toch!
    Het is misschien ff door bijten.. misschien komt het dat ik eigenlijk niet zoveel klachten heb! Kleine dingetjes maar niet veel.

Hey, misschien zijn er wel 2 :rolleyes:

groetjes,
    Wonder

Share This Page