Hoi lady,s Nou het zit zo... 6 sept was mn laaste 1e ongi dag... in die hele maand geklust.. 5 okt lichtelijk gaan bloeden uiteindelijk 1 dag gebloed zonder klachten (geen pijn) terwijl mn ongi dag 5 dagen duurt met altijd menstruatiepijn.. het is geindigd met lichtelijk bruinverlies..1 dag geduurd. inmiddels heb ik gister 8 okt in de middag een test gedaan maar die kwam op negatief uit. Maaaaaaaar ik heb al nu 2 weken last van een strakke ,trekkerige onderbuik (dus echt bij me baarmoeder) ,nou dat heb ik nooit bij een ongi dag ... de symtomen zijn van mij: strakke,trekkerige onderbuik (baarmoeder)doet geen pijn. af en toe steken in mn buik zowel links als rechts, Moe.. Soms misselijk en steken tussen mijn ribbenkast. ik word er helemaal gek van nu,aangezien de test negatief is maar ik wel het gevoel heb dat ik zwanger ben,en dat mn buik ook zo strak is van binnen (wat ik nooit meegemaakt hebt)...... ik maak me toch zorgen.. wie kan mij zeggen wat dit is ,of dit gevaarlijk kan zijn? Groetjes Sha
probeer het over twee dagen nog eens om te testen. Maak je niet te druk he je lijf houd je soms ook aardig voor de gek. Heel veel succes