misschien zijn hier ook meiden waarvan hun kleine het kiss syndroom heeft of gehad. Afgelopen week heeft mijn zoontje de hele week in het ziekenhuis gelegen. Hij huilde nouja krijste heel erg. Op een gegeven moment liep hij blauw aan ben als een gek naar de huisarts gereden. Die stuurde ons met spoed naar het ziekenhuis, daar kregen we al vrij snel een folder over het kiss syndroom. Na veel onderzoeken is er het kiss syndroom uit gekomen. Nu is mijn zoontje donderdag voor de eerste keer naar de manueel therapeut geweest en deze constanteerde ook het kiss syndroom. Hij had duidelijk een paar scheve nekwervels aan de bevalling overgehouden. Nou was mijn vraag over er meer moeders zijn waarvan het kindje dit heeft gehad en of de behandeling geholpen heeft en wat ze dan deden?? Alvast bedankt... groetjes rensje
oja bij mijn zoontje werd het huilen de eerste weken afgedaan als extreme darmpkrampjes en nu blijkt hij daar helemaal geen last van te hebben.
Jups! Hier ook kiss-syndroom. Na van het kastje naar de muur gestuurd te zijn is het met 14 weken geconstateerd! (na dus 8 weken onnodig inbakeren en weken veel onnodig huilen, had hem allemaal bespaard kunnen blijven). Orthopedisch manueel therapeut gaf een draaitje aan zijn hoofdje en deed wat rek en strekoefeningen. Die moeten we nu zelf doen en eht gaat hier echt zoooooveeel beter!
hoi ireen, bedankt voor je reactie, en is bij jou kindje maar 1 behandeling nodig geweest??? Bij ons werd ook gezegd dat we overbezorgde ouders waren... nou daar word je dus onzeker van. Je hebt zo goed in de gaten dat je kleine ergens last van heeft. Bij jullie gaat het dus goed nu...??? wel fijn om te horen. groetjes rensje
Hai! Ja nu gaat het goed. Hopelijk gaat het bij jullie ook al wat beter? Wij worden ook totaal niet serieus genomen inderdaad. Niet door het CB en niet door onze omgeving. Heel erg moeilijk heb ik het ermee gehad. Wij zijn twee keer geweest en moeten terug als hij weer terugvalt. Als je wilt babbelen kunnen we eventueel msn adressen uitwisselen?
Hier ook een kleine met kiss-syndroom. Ik heb niet gewacht tot een officiele diagnose van CB, maar ben bij constatering van de voorkeurshouding direct een afspraak gaan maken bij een osteopaat (mijn zus had ooit eens verteld dat die goeie dingen kon doen bij klemzittende werveltjes (zij is ergotherapeut)). Vier behandelingen gehad daar en na elke behandeling knapte ze meer op. Helaas werd dat hier in de loop van de maanden weer minder, maar dat bleek uiteindelijk KMA te zijn. Ook nog... Maar goed, behandeling van de nekwerveltjes hielp dus wel heel enorm. Binnen 6 weken een totaal ander kind in huis! Van max 3 keer max 20 minuten slapen overdag, tig keer drinken en heel veel opspugen, gingen we naar 2 lange slaapjes van 1,5-3 uur en nog 1-2 korte slaapjes van 3 kwartier, drinken om de 2,5-3 uur en niet meer opspugen. Wat een rust!
hoi ireen, ik heb wel hyves maar geen msn. Als jij dat hebt kunnen we ook zo kletsen??? laat maar even weten. Vind het op zich wel fijn om ervaringen te delen. Maar als je dat niet wilt vind ik het ook prima om dat hier te doen hoor. Stuur me dan maar even een prive berichtje zodat ik je kan toevoegen op de hyves. Fijn dat het bij jullie wel beter gaat al, mijn zoontje heeft nu 1 behandeling gehad en moet donderdag weer. En inderdaad het ergste is dat andere mensen je totaal niet serieus nemen. Ik werd er zo onzeker van.. net alsof ik geen opvoedcapaciteit had en dat ik het allemaal niet aan kon. Dus snap je helemaal....! @rozemarijke, moet zeggen dat mijn zoontje wel al iets beter slaapt (gelukkig) alleen vanaf een uurtje of 3 tot een uur of 9 sávonds is hij nog steeds erg onrustig... hopelijk gaat dit dadelijk ook wat beter. groetjes rensje
hoi rozemarijke, ja maar ben dit langzaam aan het afbouwen. Hij krijgt op dit moment borstvoeding en flesvoeding. Zodat we dadelijk helemaal op de fles over kunnen gaan. Moet wel zeggen dat hij net ook weer verschrikkelijk aan het huilen was en weer niet zijn rust kon pakken. Soms word ik gewoon een beetje misselijk als mijn zoontje weer zo huilt. ben zo bang dat hij weer dat extreme krijsen gaat doen. Hopelijk gaat het dadelijk ook steeds beter. groetjes rensje
mijn msn mag je ook wel hoor. Stuur maar een pb als je interesse hebt. Ik heb ook een zoontje met kiss. Maar eigenljik mag je het geen syndroom noemen. Omdat het over gaat, dan heet het geen syndroom. Dat heb ik althans van mijn zoontje zijn manueel begrepen.