ben stomverbaasd

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door redu, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Het is wel zeker dat hij bij haar gezeten heeft. Ze hebben elkaar vrijdagavond ontmoet en ze is het hele weekend gebleven. Was zelf ook zijn tweede vrouw en vind het erg raar dat er al het hele weekend een vriendin in huis zit en dat hij daar dan niks over zegt als hij de kinderen komt halen. Daarbij tilt ineens een vreemde vrouw mijn kind uit de auto en nog stelt de vader van de kinderen haar4 niet voor. Heb wel een gesprek gehad met ex schoonzus die de situatie ook erg raar vind. Het gaat er helemaal niet om dat hij een andere vriendin heeft hoor. Leuk voor hem, maar wel dat mijn kinderen hier gelijk in betrokken worden. Als het andersom was geweest was hij zelf ook boos geweest. Vind het raar dat een vreemde vrouw mijn kinderen staat te douchen. En ja hij kende haar echt nog maar een uur of 24. En is dus voor hem ook een vreemde

2. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Ook raar dat ik van ex schoonzus hoor dat zij ook een kind heeft maar die nog niet wil mengen in deze relatie, voor mijn kinderen en de kinderen die ex met nog eerdere ex had maakt dat dan dus ws niet uit.

3. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    is erg snel binnen het weekend ben ik met je eens maar zou je het ook leuk vinden als zij bijv. een paar maanden je kinderen docht of ze uit de auto tilt? ik denk dat het ook wel een beetje een gevoelskwestie is van ´een andere vrouw´ die met je kinderen omgaat heb ik een beetje gelijk?

4. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Nee hoor daar zou ik geen problemen mee hebben. Heb een erg problematische relatie met ex. Zijn veel problemen bij ex thuis waaronder alcohol verslaving en dan gewoon de auto in stappen met de kinderen na een hele dag drinken. Heb helemaal geen problemen met haar denk juist dat het fijn voor mijn kinderen zal zijn als er iemand in huis is die wel naar ze omkijkt. Maar dan nog vind ik het niet goed om iedere keer een ander in huis te zien daar. Geen enkele relatie houd stand,vooral door zijn problemen is ook erg agressief. Kinderen mogen ook niet slapen bij ex van jeugdzorg en hebben afspraken met hem gemaakt over de tijd dat ze bij hem zijn. Dus een stabiele factor in huis zou daar wel fijn zijn

5. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Daarbij zou ik persoonlijk niet gaan zitten bekkluiven waar mijn kinderen bij zijn;)

Deel Deze Pagina