Hoi, Ik had een tijdje terug een bericht geplaats over mijn broer. Hij is alcoholist. Ik heb altijd contact met hem gehad. Nu 2 weken geleden hebben hij en zijn vriendin mijn ouders gebeld het was weer dikke bonje. Of ze even konden langskomen. Hun gedaan,mijn ouders hebben eens goed de waarheid verteld en sindsdien is het dus mis. Mijn broer is ontzettend boos en heeft mijn moeder achteraf de huid volgescholden, nu heb ik van het weekend gehoord dat hij geen contact meer met ons wil hebben dus ook niet met mij. Nu is het zo dat hij 1 december jaris is, zouden jullie een kaart sturen? Ik weet het namelijk echt ff niet meer....
ik zou het doen!.... hij kan er dan idd zelf weten wat hij ermee doet! En kan later niet zeggen dat jullie niet aan hem gedacht hebben! Liefs!
ik zou t wel doen.. dan heb jij je best gedaan en kunnen er nooit verwiijten naar jou toe gemaakt worden.
@ nikster zo denk ik zelf dus meestal ook. Maar twijfel nu enorm...wat hij nu doet is belachelijk...hij geeft ons de schuld van zijn probleem dus bant ons uit zijn leven. Dit doet ie omdat dit natuurlijk wel zo makkelijk is..zolang hij met zijn vinger naar een ander kan wijzen hoeft hij niet naar zichzelf te kijken.. Ik vind het gewoon onterecht hoe hij nu doet...vandaar mijn twijfel een kaartje te sturen.
hier soort gelijk verhaal, mijn broertje heeft dit niet met alcohol, maar blowt extreem veel. heb tijd geleden ook vreselijke ruzie gehad met m, en van beide kanten contact verbroken. heb m met zijn verjaardag wel een kaartje gestuurd, al moet ik wel zeggen dat er bij ons toen al 4 maanden voorbij waren gegaan. wat ik heb gehoord van familie was hij er wel erg blij mee dat ik dat toch gedaan had. heb m verder niet meer gesproken, hij heeft met mijn verjaardag wel een sms gestuurd. zie m woensdag voor het eerst weer (verjaardag van vader, dus weinig keus) ben benieuwd hoe t gaat. ik zou het dus wel doen, dan kan jij er later niet op aangekeken worden, wat hij er mee doet is zijn beslissing.
Ik zou gewoon een kaart sturen. Kan hij jullie nooit beschuldigen dat jullie niks hebben laten horen op zijn verjaardag.
ik zou dat kaartje wel sturen.... alcoholisme is echt een rotverslaving... niet om het goed te praten wat hij doet... maar vaak voelen mensen zich daar zelf heel eenzaam bij... die boosheid is vast inderdaad om niet over zichzelf na hoeven te denken.... ik weet een ding en dat is dat familie belangrijk is.... stuur gewoon die kaart... dan heb je zelf in ieder geval je best gedaan...en er komt vast een tijd dat hij zichzelf voor zijn kop slaat dat hij zo bezig is geweest... groetjes Jose
ik zou idd gewoon een kaartje sturen, mischien heeft hij wel enorm spijt van zijn actie en door jou kaartje weet hij toch dat je nog wel aan hem denkt, wat hij ermee doet is dan aan hem, maar jij heb aan hem gedacht..succes met beslissen...
Ik zou idd ook gewoon een kaartje sturen! Dat je ermee in een dubio zit kan ik me heel goed voorstellen, is gewoon lastig. Maar mocht er ooit eens iets zijn, kan hij je nooit verwijten dat jij het contact hebt verbroken...
Ik zou ook een kaartje sturen.. Anders zit je straks zelf met een naar gevoel, van had ik het nou maar wel gedaan.
thanks dames! Ga inderdaad gewoon een kaartje sturen...wat hij er verder mee doet moet ie maar zelf weten..moet ik dan ook 1 met de kerst doen? Lijkt mij hetzelfde idee toch?
ik had een half jaar lang ruzie met me ouders... ze wilde ook geen contact meer met mij.. heb met de verjaardagen, en vader en moederdag gewoon een kaartje gestuurd.. kreeg er paar weken later iets over te horen en mijn vriend heeft een kaartje terug gekregen met zijn verjaardag... alleen afgelopen vrijdag was me vader jarig en hebben we ook een kaartje gestuurd (ruzie is intussen zover ik weet voorbij)... maar heb niks gehoord van m.. we belde m ook op maar hij reageerde niet.. maar ik zou zeggen (want het gaat hier om jou en niet om mij)... stuur een kaartje, en wie weet komt hij weer bij zinnen..