O, wat leuk, bij mij had ze misschien wat trillende handen, want ze zei wel dat ie bewoog, maar ik zag niks maar goed, aan het hartje kan ik horen (met mn angelsound) dat ie nu aan t zwemmen is alsof ie moet oefenen voor de Olympische spelen, dus dan zit t wel goed.
dat ie nu aan t zwemmen is alsof ie moet oefenen voor de Olympische spelen, dus dan zit t wel goed. jessica
Bij mij zei de vk dat ze bij de eerste echo alleen maar keken hoe oud t was, maar wellicht is dat bij een indicatie-echo anders. Bij de 20wkn echo gaan ze (bij ons) echt kijken of alles erop en eran zit en of alles klopt. Ik weet niet precies of ze bij een eerdere echo al zekerheid kunnen geven over de gezondheid, maar dat moet je dan maar gewoon vragen
ik heb met 7 weken een inwendige echo gehad en toen met twaalf weken een gewone echo. ik zou toch gewoon vragen of je echt niet nog een echo mag anders moet je nog zolang wachten tot de twintig weken echo. groetjes
Per keer? Normaalgesproken betalen in NL wij niks aan de VK en vergoedt de verzekering alles. Zo is het in elk land weer anders. Er zijn dingen waarvan ik denk: wow, hadden wij dat hier in NL ook maar. Maar ook genoeg dingen waarvan ik denk: Gelukkig is dat in NL beter geregeld.... Ik kwam ook bij een VK-praktijk met een eigen echo apparaat, maar niet alle vk die er werkten hadden daarvoor 'geleerd', dus voor beide termijn echo's ben ik doorverwezen. Toen de kleine uk in stuit (b)leek te liggen was het wel de Vk zelf die de echo er 'snel ff' op zette.
De gynae is een dokter hé, moet je betalen. Maar van de 20 euro krijg ik telkens ongeveer 15 euri terug van de zorgkas, dus uiteindelijk betaal ik amper 5 euro per keer.