Stel je jezelf ff voor?

Discussion in 'Alleen en zwanger' started by Platliggertje, Feb 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

Dec 11, 2006
    1,683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Hoi,
    Deze topic dient om elkaar ff ietsje beter te leren kennen, ik zal alvast beginnen:

Ik ben dus Platliggertje (Lieke), 28 jaar en afkomstig van Vilvoorde, België.
    Heb een zoon van 6 en een zoon van bijna 5 en een derde zoontje op komst.
    Alle 3 zijn ze er gekomen door de pil heen, maar ik ben er helemaal niet kwaad voor, ongepland wil niet zeggen ongewenst!
    De papa van de oudste 2 heeft me laten zitten voor een ander, nog voor ik wist dat ik zwanger was van de jongste.
    Ik sta er dus alleen voor, de papa van deze uk heeft de benen genomen, hij vond zichzelf te jong met z'n 39 jaar :confused:
    Ik moet platliggen wegens voortijdige weeën en ontsluiting, raak af en toe in het ziekenhuis, maar tot nu toe gaat alles goed.

En jullie?

2. Hoi,

Ik ben Goddess Tear (Samira) en ik ben 18 jaar. Ik ben ongepland zwanger geraakt op mijn 17e, en nu dus zwanger van de eerste. Mijn ex-vriend dumpte mij toen we erachter kwamen dat ik zwanger was.
    Momenteel ben ik druk bezig met alles regelen voordat de kleine er is, en dat is me nogal een klus.
    Ik ga binnenkort verhuizen naar een woning die bedoeld is voor (zwangere)tienermoeders waar ik 6 tot 9 maanden zal gaan wonen.

3. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    ik ben nancy 32, getrouwd zwanger van de vierde.

dochter van 11, zoon van 8,5 zoon van 6,5.

(mijn man is 12 jaar ouder)

was gesteriliseerd, maar wilde heel graag nog een kindje (mijn man is wel de vader van alle kinderen)
    dus hebben we voor een hersteloperatie gekozen

4. leen1982

leen1982 Bekend lid

Jul 8, 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Hallo,

mijn naam is Leen en ben afkomstig uit geraardsbergen in België. Ik heb al een zoontje die 4 jaar oud is en de vader daarvan heeft me laten zitten voor een andere toen Jonas 8 maand oud was! Ik heb daar wel een regeling mee en hij betaald voor zijn zoon en komt hem om de 14 dagen een weekend halen! We waren wel getrouwd dus Jonas heeft de naam van zijn papa.
    Heb een nieuwe vriend leren kennen daarna en het klikte enorm goed ook met mijn zoontje was hij heel leuk in de omgang! Ik ben dan met hem gaan samenwonen en na 1 jaar wou hij een kindje van zichzelf!
    Ik heb nog bijna een jaar getwijfeld en uiteindelijk toegegeven en het was van de eerste keer raak!
    Alles ging goed en hij was enorm fier dat hij papa ging worden tot ik plots merkte dat het hem allemaal niet meer zo interesseerde en op oudjaar heeft hij me opgebiecht dat hij een meisje (die ook al een kind had) op zijn werk had leren kennen en daar verliefd op was.
    Hij heeft me de dag daarna ook verlaten en is een relatie met haar begonnen en ik hoor of zie niets meer van hem! Hij heeft het kindje ook niet erkend, dus het komt op mijn naam!

Groeten Leen

5. Platliggertje

Dec 11, 2006
    1,683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Aha, Leen kent vast en zeker Aalst :)

Raar, de Belgen die hier komen, zijn allemaal uit ongeveer dezelfde buurt.

Ge hebt ook nog geen geluk gehad éh...
    Mannen! Pfff...

6. Loess

Loess Actief lid

Feb 14, 2007
    267
    0
    0
    is dit gedeelte niej voor alleen en zwanger? niet voor getrouwde stellen

7. Platliggertje

Dec 11, 2006
    1,683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Was ik ook al aan het denken geweest :oops:

8. Niet meer actief

haha.. nancy.. hup naar je eigen hok! Denk erom hoor...

9. Loess

Loess Actief lid

Feb 14, 2007
    267
    0
    0
    hahahahaha

10. Dsny

Dsny Actief lid

Feb 20, 2007
    101
    0
    0
    Hoi,

Daphne - 23 - Spijkenisse - Alleenstaand - Op zichzelf wonend - Full time Werkend !

11. summer28

summer28 Lid

Oct 12, 2006
    91
    0
    0
    summer 28 jaar alleenstaand.
    mijn ex heeft me verlaten toen ik iets meer als 3 maand zwanger was na een relatie van bijna 12 jaar.
    woon nu bij mijn vader mijn moeder is helaas 3 jaar geleden overleden.

moet er wel bij zeggen dat ik met mijn ex een goed kontact heb.
    is ook bij de bevalling.

12. leen1982

leen1982 Bekend lid

Jul 8, 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Ja, ik ken Aalst! Ligt ongeveer een half uurke van mij vandaan.
    En ja, het is me ook al opgevallen dat veel belgische van die omgeving komen!

Welkom aan de nieuwe zwangere alleenstaande mama's!

Groetjes Leen

13. Springboon

Springboon VIP lid

Oct 9, 2006
    8,278
    1,834
    113
    Female
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ik ben Saskia, ben 22 jaar, en woon in Veendam (Groningen).
    Ben sinds 31 dec. alleen, doordat mijn ex. het nodig vond om tijdens het begin van mijn zwangerschap zijn lief en leed moet delen met een andere vrouw.
    Ben Dus een alleenstaande moeder, en woon op mezelf.
    Heb 2 katten als huisdieren, en momenteel nog 2 paarden.

Ik werk in de gezondheidszorg, en met name met ouderen..

Werk op 0-uren basis, en mijn andere contract loopt 10 juni af.
    Dus geen vast baan :cry:

Bij meer vragen stel ze gerust ;)

14. Platliggertje

Dec 11, 2006
    1,683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    31 december is ook een mooie dag om iemand te laten zitten :(

Nou ja, elke dag is een mooie dag om iemand te laten zitten!
    (sarcastisch bedoeld dan)

15. Anne36

Anne36 Bekend lid

Feb 9, 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Hoi sluit me aan in de rij. Ben Anne 36 jaar en kom uit Brabant. Ik kwam dus 2 dagen na het uitmaken van mijn vriend erachter dat ik zwanger was. Wat zijn rol gaat worden weet ik nog niet omdat hij eerst over de relatie heen zal moeten komen , voor ik hem het nieuws ga vertellen. Vind het allemaal wel doodeng, maar weet ook dat ik het kan dat maakt me wel weer sterk. Ben wel blij te horen dat ik niet de enige ben die er alleen voor komt te staan.

16. Wat zijn mannen soms toch een harteloze wezens, het is echt kwakkie dumpen en dan naar de volgende... Begrijp daar echt niets van...

Ik wens je heel veel sterkte Loran!

31 december is beter dan 1 januari, nu ging je teninste nog "fris" het nieuwe jaar in... Maar inderdaad, de datum maakt niet uit, het is en blijft zwaar K-U-T.

17. Anne: Dat is dan wel heel spannend (in negatieve zin). Misschien dat jouw ex hier beter mee omgaat dan onze exen.
    Je hbet iig nog ruim de tijd om er over na te denken wat zijn rol in het leven van jouw (jullie?) kind wordt.

Jij ook heel veel sterkte!

18. Anne36

Anne36 Bekend lid

Feb 9, 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Dank je wel, ik heb ook geen idee hoe hij zal reageren, maar goed hij krijgt ook nog wel paar maanden om aan het idee te wennen haha

19. leen1982

leen1982 Bekend lid

Jul 8, 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Welkom allebei zou ik zo zeggen hé!

En Loran, ik weet hoe het voelt op die dag! Is bij mij ook gebeurd! Op 31 dec heeft hij me vlakaf gezegd dat hij nieuwjaar met zijn nieuw gezinnetje ging vieren en daar zat ik dan alleen en zwanger van zijn kind!

Share This Page