hondsberoerd

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sonya one love, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

na 7 dagen erg beroerd tez zijn geweest en heel de dag spugen ging het eindelijk weer een week beter.
    maar nu vanaf gisterenavond WEER.. ik moet elk uur spugen terwijl ik helemaal niets kan eten en alleen maar kleine slokjes water op kan...voel me heele maag ronddraaien... wie heeft er tips voor me...dit kan toch niet goed zijn voor mijn babytje?ben vorige week ok controle geweest bij VK hartje klopte prima alleen ik ben al 2.5 kg afgevallen.. :cry:

2. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb hetzelfde, heb van de HA poeder gekregen om op krachten te komen (zout/suikeroplossing) en zetpillen tegen braken en tabletten (om op te lossen) tegen misselijkheid en duizeligheid(had ik van het weinig binnenhouden). Ik heb vandaag de eerste keer iets binnen gehouden.

3. sonya one love

nou ik ga maandag meteen de huisarts bellen...ik drink nu kleine slokjes bouilon...maar wil ook niet echt er in blijven voel me zo slap als een vaatdoekje worden. :oops:

4. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Je kan bij de apotheek of drogist ook kijken of je wat ORS kan kopen... daarmee vul je ook je zouten en suikers wat aan... misschien kun je dat proberen...

5. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Dat is idd ORS, dat wat ik heb voorgeschreven gekregen.

6. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    hihihi dat nam ik al aan (werk zelf in de apotheek).... is altijd goed om te nemen... en ook veilig bij zwangerschap. Met name het vocht is belangrijk... En heb je al iets tegen de misselijkheid geprobeerd?

7. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb idd die zetpillen al genomen, werkt toch al iets.

8. Miran73

Miran73 Actief lid

@ Sonya,

Balen joh dat je zo beroerd bent,maar herkenbaar.Ik ben inmiddels 24 weken zwanger,en nog steeds is de misselijkheid niet weg,gelukkig wel veel minder dan in het begin.Ook het spugen is minder als ik mezelf maar rustig hou.Ook ik hield niks binnen,en helaas hielpen bij mij de medicijnen niet.
    Maar het komt echt wel goed!Wil je graag gerust stellen wat je babytje betreft.Want daar was ik ook zo bezorgt om,dacht ook dit kan zo nooit goed gaan.Maar de kleine neemt wel hoor,neemt van jou!Bij onze 20weken echo bleek zelfs de kleine al flink te zijn en lag 2 weken voor op groei!Onvoorstelbaar toch!Dus nogmaals met je baby gaat het wel goed, het is nu gewoon erg vervelend voor jezelf.....Sterkte ermee,en probeer te genieten van je wondertje in je buik!

Lieve groet,Miranda

9. sonya one love

na een erg zware nacht, van meer boven de toilet pot hangen dan wat slapen, ben ik toch via de ha pst aan medicijnen gekomen. heb zetpillen gekregen tegen de misselijk heid, maar tot nu toe nog geen werking...bah begin me nu onderhand een slap vaat doekje te voelen....

10. sonya one love

vandaag gaat het weer wat beter. kan nu eindelijk wat eten..beschuit en thee.. maarja het begin is weer gemaakt...

11. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    he meid heel veel sterkte en ik hoop dat de zetpillen blijven werken en je eindelijk wat kan gaan genieten!

12. sonya one love

dankje wel brigitte...ik hoop het wel ja, helaas heb ik er maar 6 stuks meegekregen...dus zal morgen nog eens aan mijn huisarts vragen hoe dat zit, mag er ook maar 2 per dag innemen . het voelt al beter maar de braak neigingen komen toch nog.

13. Miran73

Miran73 Actief lid

Wat fijn dat de zetpillen toch al wel een beetje werken!
    Bedankt nog voor je reactie in ons gastenboek,zal ook jullie site eens gaan bekijken.
    Nou sterkte met alles,ik hoop dat je snel minder beroerd bent en dat je dan kan genieten!

Deel Deze Pagina