Na lange tijd gedacht te hebben dat we de naam hadden, vind man hem toch niet leuk... Nu kwam ik op de naam valerie, wat vinden jullie? Ze heeft straks een grote zus lotte en grote broer ollyvier... Ik maak er een poll van net zo handig...
Ik vind het een mooie naam.. vind valeria mooier spreek je uit als " vaa-liri-a. hihi denk maar aan valerio van tmf.. alleen dan met een a maar valerie ook hartstikke leuk! Liefs fay
Leuke naam! Mocht er bij ons een tweede dochter komen, dan staat deze naam ook in ons lijstje. Het enige waar we mee zitten, is dat we m mooi vinden als ie op z'n Frans wordt uitgesproken (valeeríe), niet op z'n hollands (vállurie). Van trema's enzo houden we niet, dus dat wordt misschien lastig.
Ik heb lang getwijfeld voor ik iets kon antwoorden. Vind het wel leuk bij de andere namen maar persoonlijk zou ik hem niet nemen. Heb wel op 'leuk' gestemd.
lotte is niet mijn kind...als het mijn zou zijn had ik haar charlotte genoemd.....maar dat is niet zo... vind het dus het belangrijkst dat de naam mooi bij ollyvier past...
Ik heb voor 'niet leuk' gekozen. Vroeger kende ik een meisje dat Valerie heette en haar moeder kortte het altijd af tot "Vel". Vreselijk vond ik dat! Dus vandaar...