Klopt het dat ik alleen maar die vijf condoompjes zie waar je op klikt? Of hoorde er nog meer te komen?
Ja Moet je rechts op ga verder klikken als je al de condoompjes open hebt geklikt. Heel erg goeie site,mama1986!Denk dat deze site veel mensen de ogen kan openen!
Pfff....ik ben er opnieuw geweest. Mooi gemaakt, maar duurt me allemaal een beetje lang. Ik ga het zeker nog eens bekijken, maar dan als ik er wat meer tijd en zin voor heb... Ik heb wel alvast even m'n stem gegeven.
hem hem op een ander forum gezien en ik heb ook een berichtje achtergelaten. Helaas weet ik al hoe het is uit eerste hand, kinderleed moet gestopt worden.
Ik was er ook al geweest en heb ook een berichtje achtergelaten.... Is een goede zaak dat het eens wat meer onder de aandacht word gebracht.
heel indruk wekkend moet ik zeggen ben er even stil van eigelijk Zou niet moeten mogen in, zucht.....
ik heb hier nog geen maand geleden ook een topic over geopend hier! Het is verschrikkelijk wat er gebeurt, en ik hoop dat deze spotjes helpen!