Bizar

Discussion in 'Zwangerschap' started by Aquarius, Aug 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aquarius

Aquarius Bekend lid

Aug 13, 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Ik kreeg mij vandaag toch een verhaal te horen.
    Deze zwangere vrouw moest ivm voorgaande keizersnede met 7 maanden de controles gaan doen in het ziekenhuis.
    Ik het ziekenhuis had ze een aantal echo's gehad waar telkens uit bleek dat het kindje een meisje was en een hazelip had.
    Dus echt meerdere echo's.
    De operatie was al geregeld voor over een half jaar ongeveer en nog meer van die ongein.
    Nu is zij afgelopen dinsdag bevallen van een hele gezonde zoon, zonder verdere afwijkingen.
    Ze hebben zelfs de echo foto's erbij gehaald om te laten zien dat dit kind toch werkelijk een hazelip had en een meisje had moeten zijn.

Dus zo zie je maar weer 100% zeker het geslacht e.d. weten bestaat schijnbaar niet.

2. summer

summer Fanatiek lid

Mar 8, 2006
    1,144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    kun je nagaan
    wel heel bizar inderdaad

3. jopie

jopie VIP lid

Aug 10, 2006
    6,030
    1
    0
    Putten
    Fijne bijkomstigheid van deze "fout" is wel dat het kind gezond is!

4. Aquarius

Aquarius Bekend lid

Aug 13, 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    @jopie

Dat is dan ook nog het minst erge (of juist goede hieraan), maar je begrijpt gewoon niet dat dit kan.

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Jeetje, wat vaag!!

6. Gina

Gina Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    1,755
    0
    0
    Nou ja zeg!!!!

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

Wat raar!! Misschien per ongeluk verkeerde echo ;)

verschil tussen een meid en een jongen.. maar iemand ook nog lekker angstig maken voor een kind met een hazelip! (mn broertje is geboren met een hazelip, dus ik weet een beetje hoe het is)

Maar had die kleine dan niet een beetje een rare lip ofzo? Dat het ervoor door had kunnen gaan?

8. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Van wie heb je dat gehoord dan?
    Vind het wel een beetje een vreemd verhaal, je hebt vergissingen en vergissingen.......

9. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

Mar 13, 2006
    1,912
    0
    0
    Noord Holland
    Tjee ongeloofelijk!

10. setje

setje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    1,989
    0
    36
    Hoevelaken
    nou idd!!!! Dit is wel een hele grote vergissing!!! Het geluk voor die mensen is dat het in hun voordeel is! Ben je toch terwijl je zwanger bent gestresst om dat er iets mis is met je kind... ben je niet lekker onbekommerd zwanger... en dan blijkt er niks aan de hand te zijn!!

11. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Echt bizar ja. Je schrikt toch als je hoort dat je kind een hazenlip heeft denk ik zo ... en dan heb je al die zorgen voor niets gehad ! En het geslacht inderdaad ... daar kunnen ze nooit 100% zeker van zijn, dat zie je maar weer !

Groetjes,
    Nikki F

12. Kathy

Kathy VIP lid

May 22, 2005
    5,535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Zo zie je maar dat op een echo toch nog niet alles te zien is hé. Gelukkig voor die mensen dat ze dan toch eindelijk een kerngezonde zoon gekregen hebben.

13. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    Vind het een hele vreemde vergissing..hoe het nu overkomt is dat het kindje die geboren is niet het kindje is wat op de echo te zien was..

Vind het echt heeeel erg vreemd..
    Ben benieuwd wat andere doktoren zouden zeggen wanneer ze de echo's rond zouden laten gaan..of iedereen dezelfde conclusie zou trekken (jongen en hazenlip)

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

Kun je eigenlijk zien aan een echo of een kindje een hazelip heeft?

Het zit namelijk in de familie bij mij, wel handig als je voorbereid bent

15. Aquarius

Aquarius Bekend lid

Aug 13, 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Ik heb het dus van de buurvrouw van dit gezin.
    Het kind had absoluut geen afwijking aan de lippen of egaal wat.
    Daarom vindt ik dit ook zo raar, als je dit hoort en je weet welk geslacht je krijgt begin je natuurlijk te twijfelen.
    En voor mij zeker aangezien ik met dezelfde artsen te maken heb als de persoon in kwestie.

16. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    gadver. Ik zou dan nog gaan denken dat het een kindje is van iemand anders

17. Suus72

Suus72 Lid

Aug 3, 2006
    35
    0
    0
    Ik weet wel van iemand die dacht dat ze een jongen kreeg en die hoorde een week van tevoren dat het toch een meisje werd, heel onwerkelijk lijkt me dat.

Een andere vriendin van mij was zwanger ve een tweeling, toen zeiden ze er zit in iig een meisje bij en we denken eigenlijk dat het er twee zijn.. tadaa.. twee jongens kreeg ze! Gevolg dat er eentje nog geen naam had het eerste uur. Dusse het is echt nooit zeker!

18. rachelle

rachelle Lid

Jul 4, 2006
    65
    0
    0
    jeetje wat een verhalen! gelukkig hebben wij niet te drang om het geslacht van te voren te weten dus we wachten lekker af wat er over 6mnd 'uitfloept'
    wel zou ik niet gaan twijfelen als bij jou het geslacht al is vastgesteld, vergissen is natuurlijk menselijk, maar er zijn ook artsen/ verloskundige die het bij het rechte eind hebben!!
    gr. rachelle

19. Ivonne

Ivonne Actief lid

Apr 9, 2006
    441
    0
    0
    Ja kunnen ze zien bij de 20 weken echo.

20. Dientje

Dientje Fanatiek lid

Jan 12, 2006
    4,674
    0
    0
    Noord-Holland
    De tante van mijn vriend heeft ook zo iets meegemaakt, de VK zij dat ze een dochter kregen ze hadden allemaal roze en paarse dingetjes gehaald bleek het en jongetje te zijn :(

Dan baal je wel hoor ik vind ook niet dat ze zo een fout mogen maken !

Share This Page