ben van me fiets afgereden en man rijdt gewoon door

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovewinnie, 14 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Nou belachelijk zeg! Dat die man doorgereden is, maar helemaal dat er omstanders staan te lachen!

2. daddys princess

daddys princess Actief lid

23 mei 2007
    164
    0
    0
    emmen
    sorry dat ik het zeg maar wat een eikel ik had vorige week ook bijna hetzelfde ik fietste dus even naar de winkel komt er echt nog een jongentje aangescheurd (hij had volgens mij net 1 dag zijn rijbewijs) snijd mij af(ik bijna onderuit) stopt en zegt ach meid maak je niet druk der is toch niks gebeurt en je buik vangt je wel op ik was egt zo boos dat ik hem echt wel kon wurgen :evil: de mensen van tegenwoordig :S zo behandel je een hond nog niet eens en als ik jou was zou ik wel aangifte doen je weet vast de kleur nog wel en hoe die ''eikel'' eruit zag

3. daddys princess

23 mei 2007
    164
    0
    0
    emmen
    sorry dat ik het zeg maar wat een eikel ik had vorige week ook bijna hetzelfde ik fietste dus even naar de winkel komt er echt nog een jongentje aangescheurd (hij had volgens mij net 1 dag zijn rijbewijs) snijd mij af(ik bijna onderuit) stopt en zegt ach meid maak je niet druk der is toch niks gebeurt en je buik vangt je wel op ik was egt zo boos dat ik hem echt wel kon wurgen :evil: de mensen van tegenwoordig :S zo behandel je een hond nog niet eens en als ik jou was zou ik wel aangifte doen je weet vast de kleur nog wel en hoe die ''eikel'' eruit zag

4. daddys princess

23 mei 2007
    164
    0
    0
    emmen

5. daddys princess

23 mei 2007
    164
    0
    0
    emmen
    oeps sorry dat ie er zo vaak staat

Deel Deze Pagina