Iemand de tip? Fietsje heeft ze al.. Ze heeft een oudere broer dus mag best meisje meisje speelgoed zijn...
Poppenhuis Wandelwagen Pop Poppenkleertjes en benodigdheden Poppenstoel Poppenbedje Duplo Skippykoe My little pony's Mini babyborn of look a likes van de action Glijbaan Boeken Verkleedkleren Dora/peppa/minnie mouse figuren Spelletjes Puzzels
Hier was het HABA magneetspel: aankleedpop Lilli een groot succes. Verder o.a. een houten klok, diverse spelletjes, kralen, laptop van vtech, dokterskoffer, step, poppenspulletjes
Kidkraft chelsea poppenhuis Wij hebben deze besteld. Incl accessoires maar excl poppetjes. ik heb een aantal losse playmobil poppetjes erbij gekocht en die maken hele gebeurtenissen mee hier haha
Wij hebben een poppenhuis via mp gekocht, ik heb het van binnen zelf gepimpt..! Ik heb het echt voor een prikkie met inhoud gekocht...! Had geluk, maar goed het was ook wel ook wel gebruikt. We hebben er een paar poppetjes bij gekocht van de Hema. Deze hebben we: shop - Mijn Website - houten kinderspeelgoed - houten POPPENHUIS rood dak Verder is misschien een (Ikea)keukentje nog een idee?
Pop met bed, bad, stoel, poppenwagen, fietsstoeltje Verkleedjurken Tent Winkeltje met spullen Dokterskoffer Kaptafel met bijpassende set (haardroger, kam, etc.)
mijn dochter wordt ook bijna 3 Ze krijgt iig een microfoon op standaard omdat ze dat geweldig vindt. verder zoek ik ook inspiratie ze is dol op prinsessen, make up, tutten, echt meisjemeisje. Dus zal vast goed komen maar ik lees hier wel even mee.