Mijn man komt net thuis met verdrietig nieuws, zijn collega had net 2 weken terug op het werk verteld dat hij voor de 2e vader ging worden,zijn vrouw was in de zelfde week uitgerekend als ik,dus ze waren al aan het grappen dat we straks samen in het ziekenhuis zouden liggen bevallen.en nu konden ze vanmiddag geen hartje meer zien kloppen bij de controle. Voel me echt raar, wij hadden gister controle en hebben in die zelfde echokamer nog ons kleintje zien bewegen en doen.weet niet wat ik hier mee wil bereiken maar moet het ff kwijt.
Wat ontzettend vervelend nieuws meis. Wat is het dan dubbel he dan durf je zelf nauwelijks Gelukkig te zijn of erg blij te wezen. Ken een paar mensen die moeite hebben met zwanger worden dus was ook erg voorzichtig omdatk niet zo goed weet hoe ik moet reageren. Hoop voor zijn collega dat ze snel weer zwanger mogen wezen en je mag altijd je verhaal kwijt als dat oplucht
Dankjewel,het is gewoon heel dubbel,vind het vervelend voor ze, en tegelijkertijd blij dat bij mij alles goed gaat tot nu toe.het lijkt me heel vervelend om dan op een miskraam te moeten wachten,terwijl je net een beetje aan het idee bent gewend om weer zwanger te zijn.
Ahh ik kan me goed voorstellend dat je je raar voelt ik heb t zelfde gehad alleen met mijn nicht alleen was t bij mij niet goed en bij haar nog wel. Zei voelde zich ook heel raar, blij voor zichzelf en verdrietig voor mij.. en ik snap dat heel goed t is een beetje dubbel Geniet van je zwangerschap!, dat heb ik ook tegen haar gezegd liefs joy